וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג-בני יהודה: שה לעולה

17.11.2009 / 15:23

הזהובים יקוו להמשיך בהצלחות במפגש רביעי ברציפות מול עולה חדשה. אפק כשיר. קובצ'ביץ' ולוז יחמיצו את האקסית

אחרי שצברו ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים, מקווים בהפועל רמת גן להמשיך במומנטום החיובי גם במשחק הביתי בוינטר נגד בני יהודה (שבת, 19:00). בסך הכל, מרגישים ברמת גן שפתיחת העונה עונה על הציפיות כאשר הקבוצה ממוקמת כעת במקום התשיעי בטבלת ליגת העל עם 10 נקודות מתשעה מחזורים.

הקשר הקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ' סובל מפציעה חוזרת בשריר הירך האחורי ויחמיץ את המשחק נגד האקסית בה שיחק במשחק ארבע עונות. קובאצ'ביץ' צפוי למנוחה של 10 ימים לפחות. גם הקשר בן לוז פצוע ולא יהיה בסגל של רמת גן למשחק מול קבוצתו לשעבר. לעומת זאת, מי שחוזר מפציעה הוא החלוץ סרג' איילי, שהחלים מקרע בשריר רגלו ויישב על הספסל לראשונה מזה חודש. בצוות המקצועי התלבטו היום לגבי החלוץ הנוסף שיפתח לצידו של ג'ורג' דאטורו בחוד, כאשר ההחלטה תיפול בין מור גולן וקרלוס צ'קאנה .

המאמן יובל נעים אמר לקראת המשחק: "בני יהודה קבוצה טובה שעושה דברים יפים העונה בליגה. עצם העובדה שהם מדברים על אליפות אומר הכל עליהם. אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו, באים לנצח, אבל גם אם יהיה משחק טוב של שתי הקבוצות שיסתיים בתיקו לא נבוא בתלונות. יהיה משחק קשה מולם, אבל אני מאמין בשחקנים שלי".

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, חיים מלכה, בני חדד, שי חדד, תומר תייר, וויליאם סוארז, קובי חסן, קרלוס צ'קאנה (מור גולן), ג'ורג' דאטורו

איינוגבה: "צריכים לנצל צ'אנסים"

אחרי שבשלושת המחזורים האחרונים שיחקה בני יהודה נגד שלוש עולות חדשות וצברה שבע נקודות מתשע אפשריות, מגיעה הקבוצה למפגש מול עולה נוספת. בשכונת התקווה מבקשים להמשיך את רצף הנצחונות, שהתחיל במחזור שעבר נגד רעננה והמשיך באמצע השבוע נגד הפועל תל אביב בגביע הטוטו. המאמן גיא לוזון הדגיש בפניי שחקניו את חשיבות המשחק וביקש מהם לבוא צנועים, דרוכים ומרוכזים להתמודדות.

הבוקר (שישי) ערכה הקבוצה את האימון המסכם בו נטלו חלק כל שחקני הסגל מלבד איציק עזוז, שסובל מדלקת בשיניים שגרמה לו להיות מרותק למיטה כל השבוע. דין מורי ולירוי צעירי, ששיחקו השבוע במדי הנבחרת הצעירה, ערכו אימון מלא וצפויים לפתוח בהרכב. לוזון מתלבט בין מהראן ראדי לסיניסה ליניץ' בעמדת הקשר האחורי, כאשר התלבטות נוספת היא בצד שמאל של הקישור בין לירן כהן ואסי בלדוט. הקשר עמרי אפק, שסובל מרגישות בשריר הארבע ראשי, החליט לבסוף לשחק למרות הפציעה והוא ייפתח בצד ימין של הקישור.

השוער דלה איינוגבה, שחזר השבוע ממשחק נבחרת ניגריה שהעפילה למונדיאל, נשאל על המעבר החד ממשחק נבחרת בחזרה לליגה שלנו: "ברור שמשחק בנבחרת שונה ממשחק בקבוצה. אבל כאן זה המועדון שלי ואני צריך להביא עכשיו את כל כולי לקבוצה כי כל משחק בליגה הוא מאוד חשוב עבורנו. הליגה מאוד צמודה ואנחנו צריכים לעשות הכל בכדי לצבור יותר נקודות ולנצל את הצ'אנסים שיש לנו. הכל אפשרי עבורנו בליגה אם רק נאמין בעצמנו. יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת ואנחנו עובדים מאוד קשה, נשמח להשיג תארים בכדי להחזיר גם לקהל שלנו".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי (סיניסה ליניץ'), לירוי צעירי, עומרי אפק, לירן כהן (אסי בלדוט), פדרו גלבאן, אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully