וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-מ.ס אשדוד: אם זה עובד, למה לשנות?

מאמן נתניה, שצפוי להתחזק בקרופניק, לא יערוך שינויים בהרכב שניצח את בית"ר. דגו חוזר לסגל אשדוד (שבת, 19:00)

לאחר ששכחו האופוריה מהניצחון הגדול על בית"ר ירושלים, במכבי נתניה מבינים כי הם עדיין בתחתית ואם לא ייצרו המשכיות, הניצחון במחזור הקודם לא שווה יותר מדי. הקבוצה של ראובן עטר מאמינה כי היא צריכה ומסוגלת לנצח בשבת (19:00) את מ.ס אשדוד בביתה כשעטר ביקש היום באסיפה המסכמת משחקניו לשחק חכם ונכון כפי שעשו נגד בית"ר ירושלים, ולהיזהר מההתקפה המהירה של האורחים.

עטר, כמיטב המסורת, לא מחליף את ההרכב המנצח. בשער יעלה אריסטיד זוגבו, שפתח בשני משחקיה של נבחרת חוף השנהב השבוע וזכה למחמאות מחבריו לקבוצה. בהגנה ימשיכו ביוואן פרנסמן ואוראל דגני הצעיר והמרשים. קלמי סבן וטל מעבי יפתחו באגפים, כשאלמוג כהן ורביד גזל יתופקדו במרכז הקישור. שלו מנשה, שניר גואטה וחן עזרא ישחקו מלפנים כשמעליהם בודד בחוד יפתח אחמד סבע.

מי ששוב לא יפתח הוא סטיבן אופיי שעד כה לא מרשים את ראובן עטר. בנתיים שיחררה ניו יורק רד בולס את לאוניד קרופניק מחוזהו, והסיכום שהשיג עם נתניה ככל הנראה ייחתם בשבוע הבא, כשהבלם יצטרף לקבוצה בינואר. קרופניק פתח בשני משחקים בלבד במהלך העונה, כשפעם נוספת נכנס כמחליף. הבלם היהודי, שחווה אכזבה מרה ב-MLS, צפוי לשוב ארצה כבר בחודש הקרוב עוד לפני פתיחת חלון ההעברות. אופיי ישוחרר ללא תמורה בהתאם לסעיף המאפשר לנתניה להשתחרר מחוזהו בינואר.

הרכב משוער: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה, חן עזרא, אחמד סבע

אורי אוזן מחוץ לסגל אשדוד

במ.ס. אשדוד אין רגע דל. ביום שישי התבשר מגן הקבוצה אורי אוזן כי הוא אינו נכלל בסגל הקבוצה, לקראת משחק החוץ נגד מכבי נתניה בקופסה. אוזן, שפתח בהרכב כמעט בכל משחקי הקבוצה עד כה, הופתע מאוד לקבל את ההודעה והוא יאלץ להחמיץ את המפגש המסקרן מול קבוצת נעוריו. גורמים באשדוד הסבירו את אי הכללתו של אוזן בסגל כ"שיקולים מקצועיים בלבד", אולם ייתכן וגם ההחלטה התמוהה הזו היא חלק מהסערה המתנהלת במועדון בשבועות האחרונים, ונוגעת להתערבויות של ההנהלה בשיקולים מקצועיים של המאמן יוסי מזרחי.

כזכור, התבקש המאמן במחזורים האחרונים שלא להלביש את ברוך דגו וננאד בגוביץ', והדבר נעשה בניגוד לרצונו של מזרחי כחלק מתכתיבים של ההנהלה. ייתכן וגם הוצאתו של אוזן מההרכב והסגל לקראת המשחק הם חלק מההתנהלות הלא ברורה שניתן לראות במועדון בתקופה האחרונה.

באשדוד לא זוכרים כבר את טעמו של נצחון ליגה, שכן הקבוצה לא ניצחה בששת משחקיה האחרונים והיא מגיעה לקופסה אחרי שני הפסדים רצופים (להפועל ב"ש ולמכבי חיפה), ואחרי פתיחת עונה לא רעה הידרדרו האשדודים עד המקום העשירי בטבלה. מי שכן חוזר לסגל הוא הקשר ברוך דגו, שייפתח ככל הנראה על הספסל. המאמן מזרחי תירגל מספר אופציות בהרכב כאשר המועמדים לפתוח בעמדת המגן הימני במקומו של אוזן הם מתן אוחיון או ניר נחום. רחמים צ'וקול יפתח בעמדת המגן השמאלי כאשר מזרחי עדיין לא החליט אם לפתוח במערך של שני חלוצים כהרגלו או לעבות את מרכז המגרש ולפתוח עם דימיטאר מקרייב כחלוץ בודד בחוד.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מתן אוחיון (ניר נחום), כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, רחמים צ'וקול, סטפן קינגאווה, משה אוחיון, עידן וייצמן, שי רביבו, אמיר לביא, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully