וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פו ג'טר חתם בהפועל ירושלים

19.11.2009 / 20:10

הרכז נמוך הקומה (1.79), ששיחק מתחילת העונה במלאגה, יהיה הזר השישי של הפועל ירושלים, ויוכל לשחק ביום שלישי ביורוקאפ

הפועל ירושלים החתימה היום (חמישי) את הרכז יוג'ין פו ג'טר, ששיחק בחודשים האחרונים במלאגה הספרדית. הקבוצה של גיא גודס ניהלה עם ג'טר מגעים עוד בתחילת הקיץ, אך עלותו הגבוהה וההצעה שקיבל ממלאגה הכריעה את הכף לטובת המועדון הספרדי. לאחרונה שוחרר ג'טר ממלאגה, ובירושלים החליטו להתחזק בגארד נוסף לקראת משחקי היורוקאפ, ובימים האחרונים הושלמה העסקה. ג'טר ינחת בישראל ביום שבת, לא ישחק מול אליצור מכבי נתניה, יערוך בדיקות רפואיות וישחק ביום שלישי מול שילואיי הליטאית ביום שלישי בפתיחת היורוקאפ.

עוזר המאמן, מתן חרוש, אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר ההחתמה: "אחד מהשיקולים שלנו בהתחמה של פו הייתה שהוא בכושר משחק. פו שיחק עד עכשיו במלאגה, הוא יגיע בכושר טוב, ויוכל להשתלב בצורה הכי מהירה שיש. מעבר לזה, פו הוא שחקן מצוין, שיכול לתרום לנו המון. מדובר בשחקן שחודר מצוין, מחפש את האחרים ואין ספק שהוא יוכל לעזור לנו. הוא שחקן מאוד אנרגטי ויתחבר עם הקהל במלחה. מעבר לכך שהוא יוכל לעזור לנו לחלק את העומס בין השחקנים במעבר של שני משחקים בשבוע".

ג'טר (26, 1.79), בוגר מכללת פורטלנד משנת 2006, ניסה את מזלו בדראפט 2006, לא נבחר, ושיחק בעונת 2006/7 בליגת הפיתוח של ה-NBA. אחרי שכמעט ונכנס לסגל של סקרמנטו בעונה שלאחר מכן, חתם בבי סי קייב האוקראינית בה שיחק בעונת 2007/8, קלע 12.3 נקודות ומסר 3 אסיסטים בליגה האוקראינית וביורוקאפ ל-14.5 נקודות ו-3.4 אסיסטים. בעונה שעברה שיחק ג'טר במדי מנורקה הספרדית, שם שיתף פעולה עם סטיב בארט ג'וניור, וב-32 משחקים קלע 16.3 נקודות (מקום חמישי בטבלת מלך הסלים בליגה), ומסר 3.1 אסיסטים למשחק. העונה עד כה רשם במלאגה 5.3 נקודות ו-1.7 אסיסטים למשחק ביורוליג, ו-7.7 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק בליגה הספרדית.

שרון ששון, פורוורד הפועל ירושלים, נמצא בספק למשחק מול אליצור מכבי נתניה, לאחר שנחת רע על האגן באימון הערב אמש, והוא צפוי לקבל החלטה ביחד עם הצוות הרפואי האם לשחק רק סמוך למשחק במוצ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully