וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירלנד דורשת משחק חוזר

האירים פנו רשמית לפיפ”א בעקבות השער הלא חוקי של צרפת. טראפטוני: ”מצפה להסברים. ראיתי את השער, זה פשוט מחליא”

רויטרס

צילום: רויטרס: עריכת וידאו: עידן גוראל

הרוחות באירלנד לא נרגעות מאז השער הצרפתי אמש (רביעי) ב-1:1 בסטאד דה פראנס מול צרפת. "יד האלוהים של הנרי", כינו זאת באירלנד, שם התקשו להתאושש לאחר ההופעה הירואית של שחקניהם שהסתיימה במפח נפש.

האיש הכואב ביותר היה ככל הנראה ג'ובאני טראפטוני. המאמן האיטלקי הוותיק עשה כמעט את הבלתי ייאמן עם אירלנד, עד שנשדד בהארכה בפריס. "לראות את השער הזה בטלוויזיה, זה פשוט מחליא", אמר היום דון ג'ובאני במסיבת עיתונאים מיוחדת.

"אני ריאלי ויודע שאין סיכוי למשחק חוזר", המשיך האיטלקי, "אבל אני מקווה שבפיפ"א יסבירו פעם אחת ולתמיד איך הם בוחרים את השופטים. זה לא תפקידו של הנרי להגיד שהשער צריך להיפסל, אלא של השופט. "כל האוהדים ראו מה קרה במגרש. למשחק חשוב צריך שופט חזק, שופט חשוב".

באירלנד מתכוונים לנקוט בכל האמצעים, וההתאחדות האירית כבר הגישה בקשה רשמית לפיפ"א לקיים משחק חוזר. "ההחלטה המוטעית פגעה בהגינות הספורטיבית של המשחק, וכגוף האחראי פנינו לפיפ"א על מנת לארגן משחק חוזר", נכתב בהודעה. שר המשפטים האירי, דרמוט אהרן, התייחס לנושא ואמר: "פיפ"א ודאי תדחה את הבקשה כי אנחנו קטנים בכדורגל העולמי, אבל צריך להפעיל עליהם לחץ. זה המעט שאפשר לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully