וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עותמאן תורגל במקום מסיללה בהרכב חיפה

המגן שספג ביקורת עדיין לא נחת. מימון ורפאלוב מועמדים לפתוח. האימון התאחר לאחר ששחקנים התעכבו בבדיקות השתן

אימון מכבי חיפה התעכב הבוקר (חמישי) בכשעה וחצי, זאת בעקבות העובדה שעשרה שחקנים התבקשו לערוך בדיקות שתן. הבדיקות עצמן נערכו כחלק מדרישות אופ"א בליגת האלופות והן נועדו לבדוק האם נעשה שימוש בחומרים אסורים. "זה היה סיוט", סיכמו השחקנים בסיום האימון.

המגן פיטר מסיללה ינחת רק הערב ולכן אלישע לוי תירגל את עלי עותמן כמגן שמאלי. כזכור, המגן מדרום אפריקה זכה שלשום לביקורת משום שנשאר לצפות במשחק נבחרתו מול ג'מייקה למרות שידע כי הוא פצוע. בהרכב הראשון והשני שיחקו עשרה שחקנים כשיניב קטן תופקד כג'וקר. ההרכב הראשון כלל בהגנה את שי מימון, דקל קינן, אייל משומר ועלי עותמן. בקישור שיחקו ג'ון קולמה, וליאור רפאלוב ובהתקפה ולדימיר דבאלישווילי ואייל שטרכמן. האחרון לא יפתח, כמו גם אייל גולסה ששיחק בהרכב הראשון ועדיין סובל מכאבים. לכן, נראה שכיאל ייכלל בהרכב נגד מכבי אחי נצרת בשבת ולוי יעלה עם ארבייטמן או גדיר. המשחקון, אגב, נגמר בתוצאה 0:1 להרכב השני משער של כיאל.

השוער אמיר אדרי לא התאמן בגלל מתיחה ובשער של ההרכב השני עמד חיים זיסקינד. זיו אוסון הצעיר, שמתחיל לקבל קרדיט בבוגרים, תורגל כמגן שמאלי. גם טיאגו דוטרה קיבל את חולצת ההרכב השני וזאת למרות שנטש את האימון אתמול. לפני האימון אמר אלישע לוי לשחקנים: "כל השחקנים בריאים ועומדים לרשותנו, תתחילו לעלות קצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully