וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין העביר את אימון מכבי ת"א

19.11.2009 / 11:37

שנתיים אחרי ששימש כמאמן, שב לוין להדריך את הקבוצה עם נמני ועובדיה. שטראובר ויברויאן ערכו אימון עם חבריהם

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

שנתיים אחרי שעמד על הקווים במכבי תל אביב, ניר לוין שב הבוקר (חמישי) לקרית שלום אחרי שסוכם סופית כי הוא יצטרף לצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת. לוין, המשמש גם כמנהל מחלקת הנוער של המועדון, ימשיך בתפקידו וההחלטה בנושא התקבלה בשיתוף הגורמים האחראיים על ניהול הקבוצה. לוין העביר את האימון בצוותא עם אבי נמני.

לוין ערך שיחה עם השחקנים בחדר ההלבשה ובצאתם אל הדשא בקרית שלום, הוא לחץ להם את הידיים. באימון עצמו מכבי חסרה את הקשר הסלובני, אנדריי קומאץ', שנמצא עדיין עם נבחרתו וצפוי להגיע לארץ היום או מחר. איליה יברויאן ולירן שטראובר, שהחלימו מפציעות, ערכו אימון יחד עם כל הקבוצה ויהיו כשירים למשחק נגד הפועל באר שבע. באימון שוב תורגל דור מלול בעמדת המגן הימני, כאשר גיז'רמו ישראלביץ' וליאור ז'אן תופקדו בקישור האחורי. על פי האימון היום תורגלו גם יברויאן ויובל אבידור יחד בחוליית ההתקפה.

כזכור, בתחילת השבוע הגיע למועדון פקס מההתאחדות ובו הודעה על כך שהקבוצה מחוייבת מעתה והלאה בהימצאותו של מאמן שכבר מחזיק בתעודת פרו, בניגוד לאישור שהיה למועדון עד כה לגבי המנג'ר אבי נמני והמאמן איציק עובדיה, שנמצאים במהלכו של קורס הפרו, אך טרם השלימו אותו.

בקבוצה החליטו ללכת על מאמן מבית וצירפו את לוין, שיצטרף באופן פיזי לאימוני הקבוצה ויעביר אותם יחד עם נמני ועובדיה, כשהוא כמובן אמור לשבת על ספסל הקבוצה בזמן המשחקים. בימים האחרונים גיששו במכבי אצל מאמנים אחרים בשוק, אך בסופו של דבר החליטו כאמור ללכת על לוין, שמכיר היטב את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully