וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה ההרשמה ל'טור דה ישראל'

בעוד ארבעה חודשים תיפתח התחרות, בה ישתתף אלוף הטור דה פראנס לשעבר, אדי מרקס. המארגנים השיקו אתר אינטרנט

הטור דה ישראל אמנם ייפתח רק בעוד ארבעה חודשים, אך כבר עכשיו נפתחה ההרשמה למירוץ האופניים הישראלי, שהשיק בימים האחרונים את אתר האינטרנט הרשמי (www.tourtheisrael.com) ומשמש ככלי ההרשמה הרשמי של הטור.

מאז החלה ההרשמה נכנסו לאתר החדש אלפי רוכבי אופניים מהארץ ומהעולם, כולל ממדינות רחוקות שאינןמנהלות קשרים רשמיים עם ישראל כגון אינדונזיה, שחברת הפקות גדולה משם פנתה והציעה את שירותיה כמפיקה גדולה ומנוסה של אירועי אופניים בינלאומיים.

הטור דה ישראל ייצא לדרך ב-7 למרץ וישתתף בו הרוכב הבלגי האגדי ואלוף הטור דה פראנס בעבר, אדי מרקס, שאישר את כוונתו להוביל את התחרות ואמר: "אם לא יקרה לי שום דבר בלתי צפוי, ראו אותי כמי שמגיע". המשתתפים בתחרות יתחרו בזוגות לפי קטגוריות גיל ומין, כאשר זמנו של הרוכב השני בזוג הוא זה שנחשב לצורך הדירוג.

ביום הראשון ייצאו הרוכבים מנהריה ומשם ברכיבה על כביש הצפון לכיוון מג'דל שאמס אל פסגת החרמון כשבסך הכל יפדלו הרוכבים ביום הזה כ-125 ק"מ. ביום השני ייצאו הרוכבים מכפר גלעדי ויסיימו בנצרת (140 ק"מ). ביום השלישי ייצא הטור מעפולה וידוושו עד למצדה (180 ק"מ), ברביעי הם ייצאו מעין בוקק עד מצפה רמון (140 ק"מ) וביום החמישי והאחרון ייצאו ממצפה רמון דרומה עד לנקודת הסיום באילת (183 ק"מ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully