וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ספרד סופרת את הימים למונדיאל

אלופת אירופה חגגה בוינה עם 1:5 גדול על אוסטריה המסכנה. איטליה ניצחה את שבדיה 0:1, גרמניה וחוף השנהב נפרדו ב-2:2

על אף שכל העיניים היו נשואות הערב (רביעי) לנבחרות שחיפשו את הכרטיסים האחרונים לדרום אפריקה 2010, התנהלו מספר משחקי ידידות מעניינים, בין השאר של נבחרות שכבר הבטיחו את מקומם במונדיאל הקרוב. ההצגה של הערב היתה שייכת לאלופת אירופה המכהנת, ספרד, שמחצה את אוסטריה בוינה.

אוסטריה - ספרד 5:1

מפתיע, אבל הפתיחה היתה דווקא של האוסטרים, כשג'ייקוב יאנצ'ר קבע 0:1 אחרי שהבעיטה שלו פגעה בסרחיו ראמוס. אלא שמשם והלאה היתה רק נבחרת אחת על המגרש, ומדובר, לא במפתיע, באלופת אירופה המופלאה. שתי דקות מאוחר יותר בישל דויד סילבה לפברגאס את ה-1:1, כאשר המהפך הספרדי הושלם בדקה ה-20, עם בישול יפהפה של אינייסטה ולדויד וייה. ספרד המשיכה ללחוץ, וניצלה הרחקה של יאסין פשיבלן כדי להשתלט לגמרי על מרכז השדה. ה-1:3 הגיע בדקה ה-45, כשדויד סילבה רשם בישול שני ו-וייה שער שני. הקונצרט הספרדי נמשך גם במחצית השניה, כאשר דני גויזה בדקה ה-56 ופבלו הרננדז בדקה ה-58 חתמו את תוצאת המשחק - 1:5 גדול לספרדים.

גרמניה - חוף השנהב 2:2

לאחר שמשחק הידידות מול צ'ילה נדחה בעקבות מותו הטראגי של רוברט אנקה, פגשה הערב גרמניה את חוף השנהב למשחק ראשון מאז הטרגדיה הלאומית. לפני המשחק נערכה דקת דומיה לזכרו של אנקה, שהונצח וקיבל כבוד אחרון בגלזנקירשן. במשחק עצמו העלה לוקאס פודולסקי את הגרמנים ליתרון בדקה העשירית, אך האורחים האפריקאים ביצעו מהלך עם שערים של אבואה בדקה ה-57 ודומביאה סיידו בדקה ה-84. אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לפודולסקי, שקבע 2:2 דרמטי בתוספת הזמן. טים ויסה פתח בשער הגרמני, והוחלף במחצית על ידי מנואר נוייר.

איטליה - שבדיה 0:1

ההרכב השני של הסקוואדרה אזורה הצליח בסופו של דבר לגבור על השבדים, במשחקו הראשון של אריק האמרן כמאמן שבדיה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-28, כשג'ורג'יו קייליני, שפתח את העונה בצורה פורה עד מאוד, נגח קרן של פאציני כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 0:1 קטן לאיטלקים.

"התוצאה מספקת", אמר מאמן אלופת העולם מרצ'לו ליפי בסיום, "הבחורים לא חשבו על השינויים ושיחקו עם מחויבות, הם שיחקו עם הרוח שאפיינה אותנו. נחכה להגרלת הבתים של המונדיאל בדצמבר, ואז נראה מול מי נוכל למדוד את עצמנו".

סרביה - דרום קוריאה 0:1

במשחק בין שתי נבחרות שהבטיחו זה מכבר את מקומן בדרום אפריקה, שנערך בקרייבן קוטג', ניצחו הסרבים משער בודד של ניקולה זיגיץ', כבר בדקה השביעית, שקטע את רצף 27 המשחקים ללא הפסד של הדרום קוריאנים. הקהל הלונדוני נהנה ממשחק פתוח ורב במצבים, בו שימשו שני שחקני מנצ'סטר יונייטד, נמניה וידיץ' וג'י סונג פארק כקפטנים של נבחרותיהם.

תוצאות נוספות:

הולנד - פרגוואי 0:0
דנמרק - ארה"ב 1:3
צ'כיה - אזרבייג'אן 2:0
פולין - קנדה 0:1
מונטנגרו - בלארוס 0:1

* ניצחונה של בולגריה על מלטה בתוצאה 1:4, היה משחקו הבינלאומי האחרון של השוער הבולגרי דימיטאר איבנקוב במדי נבחרתו. "אני פורש מקריירה בינלאומית והחלטתי סופית", אמר איבנקוב בן ה-34, שברזומה שלו 62 הופעות בנבחרת הבולגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully