וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה היתה גדולה על פואנלברדה

בורשטיין קלע 5 בהפסד הרביעי ברציפות של קבוצתו, 68:62 לקטלאנים. אליהו שיחק 5 דקות בניצחון ויטוריה על ויאדוליד

אחרי שפתחו את העונה עם ארבעה נצחונות רצופים ומפתיעים, מגיעה בשבועות האחרונים הנפילה הצפויה של פואנלברדה. הקבוצה של טל בורשטיין ואסטבן באסטיטה הגיעה למשחק הערב (רביעי) עם ברצלונה כשלחובתה שלושה הפסדים רצופים והערב, על אף שהיו צמודים בשלבים רבים של המשחק, הם נחלו את הפסדם הרביעי ברציפות. הקטלאנים הובילו 25:34 אחרי מחצית הגנתית למדי, ועל אף שבאטיסטה הוביל את קבוצתו לקאמבק מסוים במהלך הרבע האחרון, זה לא הספיק.

בארסה ניצחה בסופו של דבר 62:68, נצחונה השביעי מתוך שמונת המחזורים הראשונים. באטיסטה הוביל את המפסידים עם 24 נקודות ו-13 ריבאונדים, בעוד בורשטיין הוסיף 5 נקודות (0 מ-8 מהשדה) ו-6 ריבאונדים ב-31 דקות. מנגד הובילו נבארו עם 15 וטרנס מוריס עם 13 ו-13 ריבאונדים את המנצחים.

קאחה ויטוריה, שנמצאת ניצחון אחד מתחת לקטלאנים, גברה הערב 65:72 על ויאדוליד, במשחק נוסף שהיה צמוד ברובו. ליאור אליהו, שלא מרבה לשחק במשחקים האחרונים, שותף רק למשך חמש דקות, בהן לא קלע. מירזה טלטוביץ' הוביל את ויטוריה עם 23 נקודות, קארל אינגליש הוסיף 17.

הלפרין חזר, ובזמן

הליגה היוונית עשתה הפסקה הערב (רביעי) במטרה להיאבק במסגרת רבע גמר הגביע היווני. אולימפיאקוס יצאה למשחק חוץ קשה מול פאוק סלוניקי, כשגיבור המשחק היה לא אחר מאשר יותם הלפרין, שרק השבוע הוחזר לסגל של הקבוצה בליגה, ומיד אותת שההחלטה היתה נכונה. הישראלי נתן רבע רביעי מצויין, ובמו ידיו הוליך את האדומים לניצחון 70:82.

האדומים הוליכו בסיום הרבע הראשון, אבל נעצרו על 13 נקודות ברבע השני, ואיפשרו לפאוק להוביל ב-5 במחצית. המארחים היו קרובים גם בפתיחת הרבע האחרון, אבל בו טסה קבוצתו של ינאקיס ל-15:28 בעיקר תודות להלפרין, שהביא לה את הניצחון. לינאס קלייזה הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 21 נקודות, בעוד בורוסיס מסייע לו עם 19 נקודות משלו. הלפרין סיים עם 10 נקודות, מרביתן ברבע האחרון.

גם פנאתינייקוס כבר בחצי הגמר אחרי ניצחון ביתי 66:80 על פאנליניוס. המארחים פתחו חזק ועצרו את פאנליניוס על 15 נקודות ברבע הראשון, בדרך ליתרון 15 במחצית. גם במחצית השניה עשו באטיסט וידאמנטידיס ככל העולה על רוחם, ולאורחים נותר רק לצמק מעט ברבע האחרון. מייק באטיסט הוליך את אלופת אירופה עם 15 נקודות בעוד דיאמנטידיס תרם 11, ו-ואסילי ספאנוליס קלע 9 משלו. לפאנאליניוס קלע ווגיוקאס 12.

במשחק נוסף, נפגשו שתי יריבות של קבוצות ישראליות באירופה למשחק חם משל עצמו. אריס סלוניקי, יריבתה של הפועל ירושלים ביורוקאפ גברה על יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, מארוסי, 63:75. המארחים נהנו מרבע ראשון נהדר בו מחצו את מארוסי עם 10:26, אבל מארוסי החלה את החזרה האיטית שלה למשחק, ולרבע האחרון הגיעה בפיגור חד ספרתי, אבל אריס הצליחה לשמור על עצמה ועל המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully