וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט נתקף פרץ נוסטלגיה

כוכב הלייקרס, שקלע בפעם ה-100 בקריירה שלו לפחות 40 נקודות, אמר: "זו הרגשה נפלאה לחשוב היכן התחיל הכול"

כנראה שהפגיעה ברגלו של קובי בהפסד ליוסטון לא הייתה משמעותית מאוד, אם כן, כיצד אפשר להסביר שבריאנט, ששב הלילה (בין שלישי לרביעי), נתן עוד משחק מצוין עם 40 נקודות ב-93:106 על דטרויט. זה היה משחקו ה-100 בקריירה של קובי שהוא עובר את מחסום ה-40 נקודות.

"הייתי עסוק בתרפיה סביב השעון כדי להיות כשיר ויעיל לקראת המשחק הזה", אמר הכוכב שקלע לפחות 40 נקודות בפעם הרביעית העונה. "זו הרגשה נפלאה לחשוב היכן התחיל הכול, כאשר הייתי בן 17 ואיפה אני עומד כיום".

אנדרו ביינום חבר לקובי ותקע 24 נקודות בפרצוף של הפיסטונס. "אני כבר לא יכול לחכות", אמר הסנטר והתייחס בכך לשובו הקרב של הסנטר הספרדי פאו גאסול. "הרוטציה שלנו תחזור להיות נורמלית, והחמישייה השנייה שלנו תהיה טובה יותר".

* שיקגו גברה 87:101 על סקרמנטו קינגס, והיא עם פתיחת עונה של 4:6. דרק רוז, שהיה פושר עם 10 נקודות ו-7 אסיסטים, יודע שהבולס עדיין רחוקים מהקבוצה האגדית של מייקל ג'ורדן. "אנחנו אפילו לא קרובים אליהם", אמר. "אבל יש לנו תקווה שיום אחד נגיע לשם, אבל זה ייקח הרבה מאוד זמן".

ג'ון סלמונס שעבר לבולס מסקרמנטו, נתן משחק מצוין של 23 נקודות והוליך את קבוצתו נגד האקסית. "האוהדים יודעים מה עשיתי למען הקבוצה כשהייתי פה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully