וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין יישב על ספסל מכבי ת"א בב"ש

18.11.2009 / 16:20

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער יצטרף לצוות האימון של הקבוצה הבוגרת, יעביר אימונים ויישב על ספסל הקבוצה

ניר לוין, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב, חוזר לצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת. כזכור, בתחילת השבוע הגיע למועדון פקס מההתאחדות ובו הודעה על כך כי הקבוצה מחוייבת מעתה והלאה בהימצאותו של מאמן שכבר מחזיק בתעודת פרו, בניגוד לאישור שהיה למועדון עד כה כאשר גם המנג'ר אבי נמני וגם המאמן איציק עובדיה נמצאים במהלכו של קורס הפרו, אך טרם השלימו אותו.

מהמועדון נמסר היום (רביעי) כי הושג סיכום עקרוני עם ניר לוין על חזרתו לצוות האימון של הקבוצה, במקביל הוא יישאר בתפקידו במחלקת הנוער. לוין יצטרף באופן פיזי לאימוני הקבוצה ויעביר אותם יחד עם נמני והמאמן עובדיה וכמובן יישב על ספסל הקבוצה בזמן המשחקים. בימים האחרונים בדקו במכבי את האפשרות להביא מאמן או עוזר מאמן מבחוץ, אולם לבסוף הוחלט לצרף את לוין.

ההודעה הרשמית תתפרסם מחר, אך גורמים במכבי מסרו כי לוין לא אמור לחתום על שום חוזה, שכן הוא חתום על חוזה עבודה במועדון כחלק מעבודתו בתור המנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

בתוך כך, החלו מאחורי הקלעים במכבי לעסוק גם בסוגיית החיזוק לקראת חודש ינואר. במועדון מייחסים חשיבות רבה לשלושת המשחקים הקרובים נגד באר שבע, מכבי חיפה ומכבי נתניה, כאשר התוצאות שתשיג הקבוצה במשחקים אלו ישפיעו באופן ישר על סוגיית הרכש בינואר. "המשחקים האלה מכריעים לגבי עתיד העונה הנוכחית", אמר בכיר במועדון לוואלה! ספורט. "הם יקבעו ככל הנראה את המשך דרכה של הקבוצה. האם אנחנו הולכים לצמרת הגבוהה או ממשיכים לדשדש במאבק על כניסה לפלייאוף העליון", הוסיף הבכיר.

במועדון התקבלה החלטה עקרונית שבמידה והקבוצה תעבור בהצלחה את המשחקים הקרובים, הקבוצה תתחזק בחלון ההעברות במטרה להוות גורם במאבק הצמרת. אולם אם הקבוצה תיכשל במשחקים הקרובים, ימשיך תהליך שילוב השחקנים הצעירים שייקבלו צ'אנס להוכיח את עצמם ולא יובא חיזוק מבחוץ.

עדכון ראשון: 18/11 12:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully