וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "כמה זובורים אני יכול עוד לעבור?"

למאמן, שחתם בספרטק סנט פטרסבורג, בטן מלאה על איגוד הכדורסל: "דחפו אותי לעזוב, מכיר את הקואליציות באיגוד"

יממה לאחר שחתם על חוזה עד תום העונה בספרטק סנט פטרסבורג הרוסית, התפנה צביקה שרף לשפוך את אשר על ליבו. בראיון לגל"צ סיפר המאמן על השתלשלות האירועים שהובילה אותו לחתום ברוסיה, ימים לאחר שמינויו ליו"ר הוועדה המקצועית ולמאמן העל של הנבחרות באיגוד הכדורסל טורפד על ידי עסקני האיגוד.

"דחפו אותי לעזוב", אמר שרף בהתייחסו לנעשה באיגוד. "שוק המאמנים באירופה חי ועובד כל הזמן. בשבועיים האחרונים היו לספרטק בעיות עם המאמן (אלכסנדר טריפונוביץ') ולפני כמה ימים הוא פוטר. הם התחילו לגשש ולבדוק, אבל הייתי בדרך להסכם עם האיגוד. קרה מה שקרה, נשארתי תלוי באמצע והחלטתי ללכת על זה. אימון זה המקצוע שלי וזה מה שאני אוהב לעשות".

שרף הסביר מדוע בחר באופציה הרוסית: "בארץ אין לי אופציות אימון ובאיגוד חלק מהאנשים לא רצו שאגיע והכשילו את המהלך. הקרבתי מספיק בשביל הכדורסל הישראלי. גם בקיץ היתה לי אפשרות לאמן בחו"ל קבוצת יורוליג, אבל לא עשיתי את זה כי זה היה כרוך בוויתור על הנבחרת.

"זה מאכזב", תיאר המאמן את תחושותיו. "לא רוצה להשתמש במילים אחרות. אמרתי לכל מי שבירך אותי שהמינוי הזה לא יעבור. אני מכיר את הקואליציות באיגוד. אלו אותן קואליציות שלא רצו שאאמן את הנבחרת לפני חמש שנים. אולי עוד שבועיים שלושה זה כן היה עובר, אבל כמה זובורים ותרגילים אני עוד יכול לעבור?".

שרף סיכם: "עזבתי הרבה דברים טובים בארץ, אבל אני מתרכז בעבודה שלי. על כל שאר הדברים - הבדידות והקור - אני אתגבר. לימדו אותי שברגע שאתה מאמן קבוצה, אתה עושה הכל עבורה מהיום הראשון ועד לאחרון".

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully