וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרטום פוחדים מהחרטומים

שגרירויות מערביות שיגרו מסרי אזהרה לצוותיהם שלא להיקלע למהומות, לפני ואחרי המשחק בבירת סודן בין מצרים ואלג'יריה

רויטרס

וידאו: רויטרס
תרגום ועריכה: יאיר דניאל

הקרב בן 90 הדקות (או יותר) בין מצרים ואלג'יריה בסודן הערב (רביעי, 19:25, שידור ישיר בספורט 2) יהיה עוצר נשימה, אבל נראה שהוא גם יעצור לזמן מה את החיים במדינה למודת הסבל.

נציגויות של שגרירויות מערביות ושל האו"ם במדינה שיגרו מסרי אזהרה לצוותים ולאזרחים שלהם במטרה שאלו לא ייקלעו למהומות וקרבות בין אוהדי מצרים ואלג'יריה שהגיעו למדינה. "יש סבירות לאלימות מקומית הקשורה למשחק שייערך במדינה", שיגרה מברק הנציגות הבריטית במדינה.

לא רק הזרים מסתגרים בבתיהם, כי גם אם הסודנים עצמם. בתי הספר במדינה נסגרו היום (רביעי) ולנותני העובדים הציבוריים במדינה ניתנה הוראה לסיים היום מוקדם את עבודתם, כל זאת 'הודות' למשחק.

כפי הידוע, מספר עצום של כ-15,000 שוטרים יאבטחו את המשחק בתוך האצטדיון ומסביב לו כדי לנסות ולהבטיח את שלומם של האוהדים, לאחר המהומות וההתפרעויות שהיו במשחק ביום שבת בקהיר (שם ניצחה מצרים 0:2 וכפתה משחק על כל הקופה).

"תהיה צרה כי אין מספיק מקומות באצטדיון", אמר אוהד נבחרת מצרים נאדל נאביל שהגיע למשחק מדובאיי הרחוקה. האצטדיון בחרטום יכול להכיל כ-41 אלף אנשים אלא שתכולתו צומצמה ל-35 אלף.

בשוק השחור הספסרים חגגו כאשר הם מכרו כרטיסים בפי חמישה מערכם המקורי. באצטדיון צפויים להיות כ-17 אלף סודנים, במקביל לכתשעת אלפים מצרים וכמות דומה של אלג'יראים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully