וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: באטון הצטרף למקלארן

אלוף הפרומולה 1 חתם לשלוש שנים וחבר ללואיס המילטון לדרים טים בריטי. רייקונן הודיע כי ייקח שנה חופש ממירוצים

השמועות קיבלו היום (רביעי) אישור רשמי. אלוף הפורמולה 1, ג'נסון באטון, עוזב את בראון GP וחובר ללואיס המילטון על מנת ליצור צמד סופרסטארים בריטי במקלארן. על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, באטון בן ה-29 ירוויח שישה מיליון ליש"ט לשנה בחוזה לשלוש שנים.

"זו תמיד החלטה קשה לעזוב קבוצה בה היית זמן רב, אבל החיים מלאי אתגרים והכי חשוב זה לאתגר את עצמך. לכן, למרות שזכיתי באליפות עם בראון GP, רציתי להמשיך לאתגר את עצמי וזו הסיבה שהחלטתי להצטרף למקלארן. לקבוצה הזו יש היסטוריה של אלופים, עקבתי אחריה עוד בתור ילד וזו הרגשה מדהימה להיות חלק ממנה", אמר באטון.

מוקדם יותר הבוקר, נודע כי קימי רייקונן החליט לקחת לפחות שנה חופש מסבב הפורמולה 1 וליהנות קצת מהחיים. החלטתו של הנהג הפיני הגיעה בעקבות העובדה שהשיחות שהוא ובאי כוחו ניהלו עם היצרן הבריטי מקלארן לא נשאו פרי, ורייקונן נשאר מיותם מקבוצה. לאחר שהעסקה לא נסגרה, הודיע הנהג על החלטתו לעיתון בפינלנד.

"האלטרנטיבות שעמדו בפני רייקונן בעונה הבאה היו מקלארן או כלום", אמר המנהל של הנהג, סטיב רוברטסון, "מאחר שהוא ומקלארן לא הגיעו להבנות, הוא ייקח לפחות שנה חופש.

"לקימי עדיין אמביציה גדולה לנהוג", הוסיף רוברטסון. "שנה חופש, לפיכך, לא מעידה על שום דבר. מה שחשוב יותר זה למצוא לו מקום כדי שיוכל להתמודד על אליפות העולם", הוסיף רוברטסון, שאולי רמז בכך על חוסר שביעות הרצון שלו ונציגיו ממקלארן, שלא הצליח להגיע להבנות עם רייקונן. כעת למקלארן יש מחליף ראוי לפיני.

עדכון ראשון: 18/11 10:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully