וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי רוצה את אגוארו תמורת 50 מיליון ליש"ט

רומן אברמוביץ' מתכנן לשבור את סכום שיא ההעברות באנגליה, כשהוא מעוניין להביא את החלוץ הארגנטינאי של אתלטיקו מדריד

צ'לסי מחדשת את התעניינותה בסרחיו קון אגוארו. הכחולים של רומן אברמוביץ' שוקלים לשבור את סכום שיא ההעברות בתולדות הליגה האנגלית, ולהביא את הכוכב הארגנטינאי של אלתטיקו מדריד המקרטעת תמורת 50 מיליון ליש"ט בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר.

דרישות השכר של הכוכב הצנום עומדות על משכורת שבועית של כ-170,000 אלף ליש"ט, כמו זה של עמנואל אדבאיור במנצ'סטר סיטי, ולא זה מה שימנע את בואו של קון לסטמפורד ברידג'.

קרלו אנצ'לוטי, מאמנה האיטלקי של מוליכת הליגה האנגלית, רוצה להביא שחקן לאחר שהעונש שהוטל על צ'לסי - איסור להביא שחקנים - בוטל. אנצ'לוטי, כך דווח, חשש תחילה מחוסר הבגרות של השחקן בן ה-21, אלא שאחרי שראה את השערים שהבקיע בתיקו 2:2 בוויסנטה קלדרון במסגרת ליגת האלופות, נכון הוא להנחיתו בלונדון. "אני אוהב אותו", אמר אנצ'לוטי על קון לאחר המשחק. "אני חושב שהוא לבטח יכול לשחק עם דרוגבה".

יצוין כי צ'לסי כבר הגישה הצעה גבוהה שכעמדה על כ-31 מיליון ליש"ט עבור אגוארו, אלא שהקולצ'ונרוס דחו אותה, וכעת המיליונרים הגדילו אותה בצורה משמעותית. לקון סעיף יציאה בחוזה העומד על 53 מיליון ליש"ט, אבל הכחולים מאמינים שלאור העובדה שהוא לא יוכל לשחק עימם בליגת האלופות, הם יצליחו להגיע עם הרוחיבלנקוס לפשרה.

אנצ'לוטי מאמין כי קון, בצוותא עם דידייה דרוגבה, יכולים לשמש כצמד-חמד מצוין בהתקפה, וניקולה אנלקה יהיה מחליף ראוי לשניים. נראה כי גם לקון כנראה נמאס מחוסר ההצלחה של אתלטי והוא שוקל את המעבר לבירה האנגלית. "זה נחמד שאנשים אומרים שאני יכול לשחק בצ'לסי", אמר לא מכבר. "זו אחת הקבוצות הכי טובה בעולם. זה משמח אותי שצ'לסי מעוניינת בי".

* באתלטיקו מדריד חששו מההשלכות בעקבות עניין זריקת החפץ, כביכול, על מאמן ריאל מדריד מנואל פלגריני בדרבי שנערך לפני שבוע וחצי (2:3 לריאל) בוויסנטה קלדרון. בקבוצה מהבירה דאגו אולי שהאצטדיון ייסגר, אלא שהתאחדות הכדורגל הספרדית פטרה אותם בעונש קלילו מגוחך של...150 יורו קנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully