וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגה האדריאטית לובליאנה דווקא פוגעת

יריבת מכבי ת"א ביורוליג ניצחה 70:73 את צ'דביטה הקרואטית. יריבת הפועל ירושלים ביורוקאפ, שאולאי, גברה על סקאלאי

בזמן שביורוליג היא עומדת על ארבעה הפסדים מארבעה משחקים, לובליאנה מצליחה דווקא לא רע בליגה האדריאטית והערב (שלישי) היא השיגה ניצחון שישי במספר (משמונה משחקים) 70:73 על צ'דביטה הקרואטית.

היריבה הקרואטית הובילה 20:27 בסיום הרבע הראשון ואל המחצית ירדה ביתרון 35:47, אבל שלוש נקודות בלבד שקלעה במהלך הרבע השלישי החזירו את לובליאנה למשחק, כשמאט וולש מלובליאנה קלע את שלוש הנקודות האחרונות והמכריעות מהעונשין. סאסו אוזבולט הוליך את קלעי לובליאנה עם 17 נקודות, וולש קלע 16. אנדראה זיזיץ היה המצטיין בשורות המפסידים עם 29 נקודות.

ציבונה זאגרב, שגם היא לא ממש הצליחה להתבלט עוד השנה ביורוליג (ניצחון אחד מארבעה משחקים) הביסה את בודוצ'נוסט 54:79. לוקסה אנדריץ' היה הבולט עם 14 נקודות למנצחים. תוצאות נוספות: דומז'אלה - בוסנה 60:66, שירוקי - זאגרב 72:74. בשלב הזה ציבונה מובילה את הטבלה עם מאזן של 0:8 כשאחריה לובליאנה במקום השני.

יריבת הפועל ירושלים ביום שלישי הבא במסגרת היורוקאפ, שאולאי, ניצחה במחזור השביעי בליגה הליטאית את סקאלאי 79:83 ונמצאת במקום השני עם מאזן 0:7 אחרי ריטאס וילנה השנייה, שניצחה גם היא, 62:81 את נבז'יס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully