וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון צפוי להמשיך כמאמן נבחרת בולגריה

הישראלי נפגש עם נשיא ההתאחדות הבולגרית והשניים הגיעו לסיכום עקרוני. פגישה נוספת ומכרעת תתקיים בתחילת 2010

כפי שנראה הערב (שלישי), הרומן המוצלח בין פיני גרשון ונבחרת בולגריה בדרך להמשיך. התאחדות הכדורסל הבולגרית, בראשות הנשיא מיכאיל מיכוב, ניהלה אמש עם גרשון שיחות בבולגריה, לאחריהן אמר נשיא ההתאחדות: "פיני ימשיך לעבוד עבור הכדורסל הבולגרי", אם כי מיכוב לא הבהיר באיזה תפקיד מדובר. על פי דיווחים בתקשורת הבולגרית, גרשון ומיכוב הגיעו לסיכום עקרוני לגבי המשך עבודתו של המאמן הישראלי בנבחרת הבולגרית, אך התנאים הסופיים, כמו גם הגדרת התפקיד המדויקת, עדיין לא פורסמו.

השניים צפויים להיפגש פעם נוספת בתחילת 2010, לאחר שההתאחדות תכין דו"ח מפורט שיסכם את הכדורסל הבולגרי לשנת 2009, ולגבש החלטה סופית ורשמית בנוגע להמשך דרכו של גרשון. כזכור, המאמן הישראלי רשם הישג מצוין כשהוביל את נבחרת בולגריה לאליפות אירופה האחרונה, אם כי בטורניר עצמו לא הצליחו הבולגרים לנצח ולו משחק אחד.

לאחר שנפגש עם ההתאחדות הבולגרית, התפנה גרשון לצפות באימון של לבסקי סופיה, אותה מאמן עוזרו בנבחרת, טיטי פפאזוב, וסירב להתראיין לתקשורת המקומית. פפאזוב, לעומתו, החמיא לעמיתו הישראלי, והביע תקווה שגרשון יישאר בתפקידו כמאמן הנבחרת: "אני משוכנע שזה מה שטוב לכדורסל הבולגרי. יש לו רצון גדול לעבוד, והנוכחות שלו חשובה לכדורסל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully