וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "המטרה להיות הקבוצה המנצחת בליגה"

17.11.2009 / 23:08

מאמן בני יהודה חגג את ההעפלה לרבע גמר גביע הטוטו אחרי 0:1 על הפועל ת"א. גוטמן: "המפעל צריך להסתיים לפני הליגה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ניצחון 0:1 על הפועל תל אביב במשחק החוץ בנתניה הספיק לבני יהודה להשלים את העפלה לרבע גמר גביע הטוטו. הזהובים, שלקחו את המפעל ברצינות לכל אורכו, קיבלו שכר על המאמץ ועלו למקום הראשון בבית עם 11 נקודות ומאזן שערים 1:4. האדומים, שפתחו בהרכב משני, ימשיכו להתרכז במאבקים בליגה ובאירופה. דמעות על ההדחה מגביע הטוטו לא נרשמו בחדר ההלבשה של סגנית האלופה.

לוזון: "ידענו שהבית לא פשוט"

"כשהוגרלנו לבית הזה ידענו שהוא לא פשוט", אמר בסיום גיא לוזון בסיפוק גדול על כך שקבוצתו העפילה מבית שכלל גם את בית"ר ירושלים ומכבי נתניה. "מדובר בבית הכי חזק בליגה. היה חשוב לנו מאוד לנצח את המשחק הזה. כל ניצחון מוסיף למועדון. במחצית הראשונה היינו רעים מאוד. קו הקישור וההגנה לא תיפקדו. מהסיבה הזו הפועל תל אביב שלטו בקצב המשחק והגיעו להזדמנויות. במחצית השנייה היינו יותר צפופים ועקב כך אנחנו אלה שהגענו להזדמנויות. בסך הכל אנחנו שמחים מהמחצית השנייה".

לוזון התייחס להמשך המטרות של הקבוצה ואמר: "המטרה שלנו היא לא להיות הקבוצה הכי שמחה בליגה אלא הכי מנצחת בליגה. אם יבוא שמחה ואושר, מה טוב".

עומרי אפק, שנכנס במחצית ובישל את שער הניצחון לאלירן עטר, הוסיף: "מן הסתם אנחנו יותר שמחים וזה מה שמאחד את החבר'ה, שבאים לשחק כמו קבוצה. ברוב הפעמים רואים את זה. באתי לבני יהודה במטרה לשחק יותר. לאור מה שקרה בקיץ הבנתי שפה אני אשחק ואהנה מהכדורגל. אני שמח שבינתיים זה מצליח. מעניין אותנו ההישגים ועם זה יבוא גם השאר".

גוטמן: "יכולנו לקחת את המפעל"

בהפועל, כאמור, לא הזילו דמעות של כאב על ההדחה. אלי גוטמן שוב העניק מנוחה לרוב שחקני ההרכב שלו למרות שהאדומים היו חייבים ניצחון כדי לשמור על הסיכויים בחיים. למרות מחצית ראשונה טובה ושלל החמצות, האדומים נעלמו לאחר ההפסקה ויתרכזו בליגה ובאירופה.

"אם להסתכל על התכ'לס, שיחקנו טוב היום והפסדנו. כשמחמיצים כאלה החמצות וסופגים שער אחד, אז מפסידים. אני כבר מזמן אמרתי שגביע הטוטו זה מפעל שצריך להתחיל לפני תחילת הליגה ולסיים אותו ממש לפני שהליגה מתחילה. הבנתי שהדברים האלה לא אפשריים. בסופו של דבר יצאנו מהמפעל הזה וחבל כי לפי יחסי הכוחות יכולנו לקחת אותו, אבל פנינו קדימה", אמר גוטמן.

המאמן התייחס למחליפים ששיחקו ואמר: "כל הקבוצה במחצית הראשונה שיחקה טוב. שחקנים רצו והשקיעו. יש כאלה שמתדפקים על דלת ההרכב". לגבי יציאתו של השוער וינסנט אניימה לאליפות אפריקה אמר המאמן: "עדיין אין לנו פיתרון, אבל נטכס עצה עם ההנהלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully