וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ביבנה התחילו לראות כוכבים

הקבוצה ספגה הפסד ראשון העונה, 84:83 לכוכב יאיר, הבקעה ניצלה זאת אחרי 82:99 על נצרת עילית. הפסד להפועל חיפה

זה ברור היה שזה עניין של זמן עד שזה יקרה, ובסופו של דבר זה גם קרה, כשאליצור יבנה נכנעה בפעם הראשונה העונה. זה קרה מול אליצור כוכב יאיר, שהובילה כבר ב-20 הפרש נגד יבנה, אבל בסופו של דבר ניצחה בנקודה (83:84) בדרך לניצחון הרביעי העונה. מי שללא ספק נהנית מהמעידה הזו היא מ.כ. הבקעה, שהפסידה לפני מספר שבועות ליבנה, וכעת מחזיקה באותו מאזן (1:5) אחרי שהקבוצה המאוחדת ניצחה את הפועל נצרת עילית 79:99.

הפועל חיפה לא הגיעה ממש מוכנה למשחק נגד מי שחשבה שיהיה קל עבורה, הפועל לב השרון, אך הקבוצה השרונית עשתה חיים קשים והביאה להפסד שני של החיפאים, 89:75. מכבי אשדוד, שמחפשת לחזור לצמרת, ניצלה את המשחק מול יקנעם/מגידו (80:91) כדי למחוק את המאזן השלילי שלה.

אליצור יבנה - אליצור כוכב יאיר 84:83

מי שחיפש שלמות, לא מצא אותה הפעם ביבנה. הקבוצה, שכמעט הפסידה בשבוע שעבר להפועל בארי, הפעם נאלצה לרדת מנוצחת ועשתה זאת מול כוכב יאיר, שממשיכה להתברג בצמרת. כוכב יאיר השתלטה על המשחק ברבע הראשון ומול ההגנה המחוררת של יבנה היא הובילה 18:28 בסיומו. הפער רק המשיך לצמוח, הרבה בזכות ריימונד היקס וכוכב יאיר הייתה בטוחה שהיא הולכת לנוח ברבע האחרון אחרי שהובילה 55:74 בסיום הרבע השלישי. אלא שמכאן החל מסע החזרה של יבנה, שהייתה קרובה, אבל רק כמעט. ברייאנט מרקסון (26 נקודות) ויאן מרטין (21) הובילו את יבנה, היקס בלט אצל המנצחים עם 21.

הפועל נצרת עילית - מ.כ. הבקעה 99:82

נראה שהשחקנים של דרור כהן מתחילים להבין עניין. אחרי ההפסד לאליצור יבנה הצטבר לחץ אצל הקבוצה המאוחדת של בקעת אונו, אבל מאז הקבוצה החלה לתפוס מומנטום והשאירה מאחור גם את הקבוצה הצפונית, שממשיכה להסתבך בתחתית. אדריאן אוטר, הזר של הבקעה, סוף סוף נכנס לעניינים וסיים משחק מצוין עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, גרי גנדל היה לו לעזר עם 24 ואילון זגורי תרם 19. נצרת הסתמכה בעיקר על דן ווליס, שקלע 18 נקודות.

הפועל לב השרון - הפועל חיפה 75:89

אחרי הניצחון בהארכה בשבוע שעבר על מכבי אשדוד, בחיפה קיוו לנחת נגד מי שנראתה כאחת החלשות בליגה, אבל ללב השרון היו תוכניות אחרות. אחרי רבע ראשון צמוד, החלה חיפה לתפוס מומנטום בזכות שתי שלשות של אופיר סניור לקראת סיום המחצית, שהורידו את המארחים ב-37:45. הרבע השלישי היה חלש מאוד מבחינת חיפה, שקלעה רק עשר נקודות ואיפשרה לתומר חולי (12 נקודות) ולבמבה פול (17 נקודות) לברוח ל-20 הפרש (47:67) ולשמור על היתרון עד הסיום. רוברט בראון סיים כקלעי המצטיין של חיפה עם 30 נקודות ו-15 ריבאונדים.

הפועל יקנעם/ מגידו - מכבי אשדוד 91:80

אחרי פתיחת העונה ההססנית, שחקניו של רמי הדר סוף סוף קיבלו ביטחון ועצרו את יקנעם/מגידו, שדווקא חולמת על צמרת ודורגה רביעית לפני תחילת המחזור. אחרי שיקנעם הובילה בנקודה במחצית (42:43), החלה אשדוד, לא מעט בזכות יוני דרעי, לתפוס תאוצה והובילה בסוף הרבע השלישי (62:67). ינעם אירם היה המצטיין בשורות המנצחים עם 25 נקודות, רמון קלמנטה קלע 16. בשורות יקנעם סיים אילן נניקשווילי עם 20 נקודות.

אליצור רמלה - הפועל בארי 89:78

בשבוע שעבר בארי באמת הייתה קרובה לעשות את זה ולהנחיל הפסד ראשון ליבנה, אבל נכנעה בשלבי הסיום. את העצבים מהמשחק ההוא היא הוציאה על אליצור רמלה, שניצחה העונה פעמיים והיוותה יריב שקול, אבל בארי, בזכות 29 נקודות ושמונה ריבאונדים של דניאל איידן לצד 22 נוספות של דייויד פאריס, הייתה גדולה עליה. דיימון פטרסון (20 נקודות, 11 ריבאונדים) ועודד ברנדווין (19) היו הבולטים אצל המפסידה.

הפועל באר יעקב - אליצור קרית אתא 90:70

באר יעקב, שהפסידה בשבוע למ.כ. הבקעה וניסתה להימנע מהפסד רביעי העונה, לא הצליחה לעשות הרבה בבית נגד שחקניו של ניר קפלן, שהתאוששו מההפסד בשבוע שעבר להוד השרון. אתא, שפתחה ביתרון 0:10 את המשחק, הובילה לאורך כל שלביו ונהנתה מתפוקה מצוינת של עופר דיגמל, שקלע 34 נקודות. הקלעי המצטיין של המפסידה היה גלעד הירש, שהסתפק ב-11.

מכבי הוד השרון - הפועל קרית טבעון 81:88

עמית שמחון עם 30 נקודות ושמונה ריבאונדים סידר להוד השרון ניצחון נוסף ושלישי העונה. הוד השרון הובילה 39:44 במחצית והצליחה לברוח בהמשך, אבל בדקות האחרונות ההתקפה של הוד השרון לא עבדה, אך גם 0:10 בסיום של טבעון לא עזר לה למחוק את הפער. סטנלי ברנדי קלע 17 למנצחים. בריאן אוסברי קלע 31 נקודות למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully