וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבארז: "אנחנו קרובים מאוד לדרום אפריקה"

עם זאת, מאמן אורוגוואי מסייג, לקראת הגומלין (1:00, ספ' 2) מול קוסטה ריקה: "כלום לא גמור". סימואש: "חייבים להאמין"

הניצחון 0:1 בלילה שבין שבת וראשון שם את נבחרת אורוגוואי רגל וחצי בדרום אפריקה. אמת, מדובר בהפרש של שער אחד בלבד, אבל כשהשער הזה היה בסן חוזה, וכשהגומלין ייערך במונטבידאו (בלילה שבין רביעי לחמישי, 01:00, שידור ישיר בספורט 2), אין ספק כי הסלסטה עשו את שלהם במשחק הראשון.

"היה מקום לעוד שער או שניים", הודה מאמן אורוגוואי, אוסקר טבארז, אך גם הוא בוודאי מרגיש כי אחרי ההפסד המפורסם לארגנטינה, ששלח את נבחרתו למשחקי הפלייאוף ולא לדרום אפריקה ישירות, אורגוואי שוב בדרך לנחלה, ובדרך למונדיאל שני בלבד בחמשת הטורנירים האחרונים, והראשון מאז 2002. "אנחנו קרובים מאוד לדרום אפריקה, אבל שוב דבר עדיין לא גמור", המשיך טבארז, ושחקן ההגנה שלו, דייגו גודין, הוסיף: "עדיין לא עלינו. אנחנו חייבים להישאר רגועים ולא לעשות טעויות".

מנגד, קוסטה ריקה מאוד רוצה להעפיל למונדיאל שלישי ברציפות, אך יודעת שקל זה לא יהיה אל מול 60 אלף צופים נלהבים באצטדיון סנטנאריו. "כל הלחץ יהיה עליהם", אמר דייגו פורלאן, אם כי קוסטה ריקה, כאמור, מגיעה מעמדת האנדרדוג, ועם הנתון הסטטיסטי המדאיג שאומר שהיא מעולם לא ניצחה באורוגוואי. "אנחנו חייבים להאמין בעצמנו. אין סיבה מדוע אנחנו לא יכולים לנצח בסנטנאריו", אמר מאמן הקוסטה ריקנים, רנה סימואש האופטימי. "אנחנו חייבים ללכת על ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully