וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצות סוסים: אלעד יניב ממשיך להתקדם בדירוג העולמי

זכה במקום ה-7 בגרנד פרי של וינה, בפרס כספי של 6,500 יורו וב-55 נקודות לדירוג העולמי. טיפס 300 מקומות בדירוג

רוכב הסוסים הישראלי אלעד יניב חוזר לכושר. אמש סיים יניב במקום ה-7 במקצה הגרנד פרי של וינה עם סוסו ליברטי, כשהשניים מוסיפים למאזן האישי 55 נקודות בדירוג העולמי ופרס כספי של 6,500 יורו. יניב מסכם שבוע נפלא מבחינתו, לאחר שבשבוע שעבר השיג את המקום ה-3 בתחרות אחרת באוסטריה ובסיכום שתי התחרויות התקדם מהמקום ה-680 בדרוג העולמי לסביבות המקום ה-340. התחרות בוינה היא תחרות בדרג של ארבעה כוכבים, עם סך פרסים של 120 אלף יורו, והשתתפו בה 62 רוכבים.

יניב חזר להתחרות אחרי שנה של השבתה מפעילות עם הסוס ליברטי, לאחר שהאחרון החלים מפציעה קשה. יניב דורג בספטמבר 2008 בין 95 הרוכבים הטובים בעולם והמטרה היא לשוב לדרוג הזה ויותר מכך. התחרות בוינה, שנערכה באולם לעיני עשרת אלפים צופים, נמשכה ארבעה ימים. בערב הראשון נערכו תחרויות הדירוג, יניב וליברטי הפילו קורה אחת שדרדרה אותם למקום ה-23 מתוך 62. בכל תחרות בינלאומית נערכים מספר מקצים, אשר כל מקצה הוא ברמת קושי אחרת, כשהגרנד פרי הוא הקשה מכולם. בערב השני והשלישי של התחרות, דורגו יניב וליברטי במקום ה-15, אבל הערב החשוב מכולם היה ערב הגרנד פרי, בו, כאמור, מקבלים 16 המדורגים ראשונים גם ניקוד בדירוג העולמי.

התחרות הבאה של יניב וליברטי תהיה בראשית חודש דצמבר בגרנד פרי של מינכן, כשגם שם סך הפרסים הוא 120 אלף יורו ודרגת הקושי היא ארבעה כוכבים. המטרה המוצהרת של יניב היא להתברג במהלך 2011 בין 60 הרוכבים הטובים בעולם, ולזכות בפעם הראשונה בכרטיס כניסה ולייצג את ישראל במשחקים האולימפיים.

  • עוד באותו נושא:
  • אלעד יניב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully