וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולס וג'ונסון עוזבים את מכבי ראשל"צ

17.11.2009 / 13:32

בשורות הקבוצה של בירנבוים, שהפסידה את כל ארבעת משחקיה בליגה, התקבלה החלטה לשחרר את שני הזרים

מכבי ראשון לציון ספגה אמש (שני) את הפסדה הרביעי מתחילת העונה, ולמרות הדיבורים על הגרלה קשה - היכולת החלשה של הקבוצה לא נעלמה מעיני הצוות המקצועי וההנהלה, שהחליטו לבצע שינויים. השחקן הראשון שעוזב את הקבוצה הוא הפורוורד ג'ייסון וולס, שחתם מראש בקבוצה לחודש וחוזהו מסתיים מחר. בראשון לציון לא היו מרוצים מתרומתו, ובמשחק מול גלבוע/גליל הוא כמעט ולא שותף.

השחקן השני שיעזוב את הקבוצה בימים הקרובים הוא הפורוורד דלרון ג'ונסון, אחת ההחתמות היקרות של הקבוצה העונה, שאמש ערך את הופעתו המלאה הראשונה. ג'ונסון הגיע לראשון לציון כשחקן שאמור לסחוב את הקבוצה, אך פציעה שלו במשחק אימון מול אליצור מכבי נתניה מנעה ממנו להיות כשיר באופן מלא עד למשחק מול גלבוע/גליל. בראשון לציון לא אהבו את ההתקדמות האיטית בהחלמתו של ג'ונסון, וביחד עם היכולת הלא טובה שהציג בדקות שכן היה על הפרקט החליטו בקבוצה להיפרד גם מהשחקן. ג'ונסון לא יעזוב לפני שיוחתם מחליף במקומו.

הצוות המקצועי בוחן מספר מועמדים לחיזוק מתחת לסל, כשקני אדלקה, שהוצע לקבוצה, לא יגיע. ככל הנראה עד משחק הליגה הקרוב מול הפועל חולון (שגם כן לא ניצחה עד כה) לפחות שחקן אחד מבין השניים שאמורים להגיע יחתום וינחת. בראשון לציון מייחסים חשיבות רבה למשחק מול חולון, ולא מן הנמנע שהפסד נוסף באולם הפחים יגרור שינויים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully