וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון חולם על התפוח הגדול

דיווחים בניו יורק על התעניינות של הניקס בגארד ששוחרר מממפיס, הוציאו ממנהלו הודאה: "אם זה נכון, נהיה מאושרים"

אלן אייברסון אמנם זה עתה שוחרר מממפיס גריזליס, אבל הגארד הוותיק שלא מצא את מקומו בקבוצה מטנסי כבר חושב קדימה והמשך קריירת NBA בהחלט כלול בתכניות שלו. אייברסון עצמו אמנם לא התבטא בפומבי, אבל מנהלו האישי, גארי מור, סיפר: "אלן רוצה להמשיך לשחק, אין כל ספק בנוגע לכך. שלאף אחד לא יהיו ספקות, הוא יעבוד קשה בכל יום עד שהוא יקבל הצעה".

בינתיים בניו יורק דיילי ניוז הופיע דיווח שניו יורק ניקס בוחנת ברצינות את האפשרות לצרף את השחקן לקבוצה והנשיא דוני וולש אף הודה ש"נבדוק את האופציה הזו. כרגע בטח הייתי אומר שזה לא יקרה, אבל נראה". מור התייחס גם לדיווח הזה כשאמר: "ניו יורק זה אחד מהמקומות בהם אלן הכי אוהב לשחק. הוא אוהב את הסגנון של מייק ד'אנטוני ותמיד היה לו כבוד לדוני וולש. אם זה נכון אנחנו נהיה מאושרים".

ההוקס מלאי בטחון

אחת מהקבוצות החמות ביותר ב-NBA היא אטלנטה, שהניצחון שלה הלילה (בין שני לשלישי) 95:99 על פורלנד אחרי הארכה, היה החמישי שלה ברציפות. ההוקס מוליכים כרגע את המזרח עם 2:9, השלימו סוויפ עונתי על הבלייזרס לראשונה מאז 1996/7 ובסך הכל נראה שברים טובים קורים בג'ורג'יה.

"ההגעה שלנו לפלייאוף במשך שנתיים ברציפות שמה את הקבוצה הזו תחת אור שונה לגמרי", אמר הלילה המאמן מייק וודסון, "עכשיו כשהשחקנים עולים על הפרקט הם יודעים שבכל משחק הם יכולים לנצח...זה דבר נחמד לצעוד בראש המזרח כרגע".

"הם ניצחו אותנו בדרך שבה הם מנצחים משחקים, בצבע", אמר המאמן המפסיד, נייט מקמילן, "עשינו מאמץ הגנתי הלרחיק אותם מהצבע, אבל לא עשינו את העבודה הזו עד הסוף". ברנדון רוי הוסיף: "זה הפסד מאכזב כי הובלנו, אבל לא הגנו מספיק טוב מתחת לסל והם שלטו ברחבה שלנו".

* בעלי פורטלנד טריילבלייזרס, פול אלן, אובחן כחולה בסרטן הלימפומה. אלן הוא גם בעליהן של קבוצת הפובטול סיאל סי-הוקס וקבוצת הכדורגל סיאטל סאונדרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully