וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף מונה למאמן ספרטק סנט פטרסבורג

17.11.2009 / 19:35

הישראלי נחת ברוסיה, חתם על חוזה לעונה אחת, והוצג בקבוצתו החדשה. שרף לא יוכל לשמש כמאמן העל של נבחרות ישראל

מאמן נבחרת ישראל, צביקה שרף, המריא הבוקר (שני) לרוסיה על מנת להיפגש עם ראשי ספרטק סנט פטרסבורג ולחתום כמאמן הקבוצה עד סיום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. הקשר בין שרף לבין הקבוצה הרוסית נוצר עוד במהלך השבוע שעבר לאחר שמאמנה של ספרטק, אלכסנדר טריפונוביץ', התפטר מתפקידו. באותו שלב ביקשו ראשי ספרטק להחתים את מאמן גולדן סטייט לשעבר, אריק מאסלמן האמריקאי, אך לאחר שהמהלך הזה לא צלח, הם פנו לשרף, שלאחר נחיתתו ברוסיה הערב מונה, רשמית, כמאמנה החדשה של הקבוצה, וחוזהו תקף עד סיום העונה הנוכחי.

"הוא איש כדורסל, מקצוען והוא מכיר את ספרטק אחרי שהוא ראה אותנו כבר בכמה משחקים השנה", אמר מנכ"ל הקבוצה, אלכס קרבנאן, לתקשורת הרוסית

הגעתו של שרף לרוסיה אמורה לסיים את פרשיית מינויו ליו"ר הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, שכן הוא לא יוכל למלא את התפקיד בעודו מאמן. באיגוד הכדורסל אף ציינו כי אם שרף אכן יחתום בקבוצה הרוסית, הוא לא יוכל לשמש כמאמן העל של נבחרות ישראל. בעקבות יציאתו של שרף לרוסיה עשוי איתן רוב לחזור בו מהתפטרותו כיו"ר הוועדה המקצועית. בימים הקרובים יקיימו באיגוד ישיבה על מנת לקבוע מי יהיה מאמן העל של הנבחרות.

סיבוב שני ברוסיה

המאמן העוזב טריפונוביץ' התפטר מהקבוצה בשבוע שעבר עקב סכסוך עם ההנהלה לגבי דרך הטיפול בפורוורד הכישרוני שרוד פורד, ששוחרר לאחרונה מהקבוצה. כעת קיימת אפשרות שהגעתו של שרף תסלול את חזרתו של הפורוורד האמריקאי למדי הקבוצה.

ספרטק משתתפת העונה במפעל היורוקאפ ומלבד פורד ניתן למצוא בסגל שלה שחקנים בולטים כג'יימס וויט, גוראן סוטון וזכאר פשוטין הוותיק, אחיו של מאמן צסק"א, ייבגני. יש לציין כי הקבוצה איבדה הקיץ את כוכבה אנדרו ויז'נייבסקי, שהגיע למכבי תל אביב.

זהו הסיבוב השני של שרף ברוסיה, אחרי שכבר הדריך את דינמו מוסקבה ב-2004 וב-2005. עוד לפני כן עמד על הקווים של מכבי תל אביב במספר קדנציות שונות, אימן מספר קבוצות ישראליות כהפועל תל אביב והפועל ירושלים ובאירופה עבד בלימוז' הצרפתית, אריס סלוניקי, פאוק סלוניקי ומקדוניקוס היווניות ו-ורוצלאב הפולנית.

עדכון ראשון: 08:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully