וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה נמצאת במקום אחר

הרומן העגום של אלן אייברסון וממפיס הגיע לסיומו, כשהקבוצה החליטה לשחרר את הגארד הוותיק "בגלל סיבות אישיות"

אז זהו זה. זה היה קצר, זה היה צפוי, זה היה עניין של זמן והלילה (בין שני לשלישי) זה גם רשמי: אלן אייברסון וממפיס הולכים לדרכים שונות. הקבוצה מטנסי הצהירה הלילה בהודעה רשמית כי החליטה לסיים את החוזה עליו חתמה עם אייברסון בתחילת השנה (לעונה אחת, עבור קצת יותר מ-3 מיליון דולר). ה"תשובה" יעבור לרשימת השחקנים המשוחררים עוד בהמשך היום, יקבל סכום פעוט מהחוזה המקורי עליו חתם, ועשוי להיות שחקן חופשי בלתי מוגבל בליל רביעי המתקרב.

כזכור, הגריזליס החתימו את אייברסון במהלך הקיץ מתוך תקווה שהגארד, שצפוי להיכנס בהמשך הקריירה להיכל התהילה, ירים את המועדון למעלה. בפועל, אייברסון שיחק שלושה משחקים בלבד עבור המועדון, התלונן שנאלץ לפתוח את המשחקים על הספסל, ובשבוע שעבר ביקש מבעלי הקבוצה, מייקל הייזלי, חופשה של שבוע וחצי מפאת סיבות אישיות. עוד באותו רגע היה ברור לרוב הנוגעים בדבר כי הרומן של השחקן וממפיס הגיע לסיומו והלילה, כאמור, זה באמת קרה - הפעם באופן רשמי.

"ממפיס ואלן אייברסון הגיע להסכם הדדי בגלל סיבות אישיות שהכריחו את אלן לעזוב את הקבוצה בשביעי בנובמבר", נכתב בהודעה הרשמית שהוציא הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, כריס וואלאס המושמץ. "כתוצאה מכך, נסיים את ההסכמים שהיו לנו עם אלן, מה שיאפשר לשני הצדדים להמשיך קדימה. אנחנו מאחלים לאלן הצלחה".

הייזלי עצמו, שניסה לעשות את כל שביכולתו על מנת שאייברסון כן ישוב לגריזליס, הוסיף: "צר לי שזה לא עבד. היו לנו בעיות ופשוט לא הצלחנו לפתור אותן. אלן לא כעס כי לא פתח בחמישיה, הוא פשוט היה מאוכזב. הוא רוצה לפתוח, יש לו מוניטין כשחקן. חשבתי שיש סיכוי טוב שהוא ישוב אלינו, אבל באמת היתה לו בעיה אישית. אינני יודע אם מישהו ייקח אותו העונה, אבל אני מקווה שכן. זה טוב לאלן וטוב לליגה שהוא ישחק. הייתי מאוד שמח לראות אותו כאן, וזה היה נפלא לאנשים בממפיס לראות את אחד השחקנים הכי גדולים בהיסטוריה, אבל אהיה שמח יותר אם הוא יפתור את ענייניו האישיים", סיכם הבעלים של ממפיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully