וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "צריך לדעת להתמודד גם עם הצלחות"

16.11.2009 / 23:14

מאמן גלבוע/גליל הודה שההתעניינות בפארגו וסוואן עלתה לכוכביו לראש. בירנבוים: "אנחנו צריכים לעשות שינויים ומהר"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל גלבוע/גליל עליון שמרה הערב (שני) על מאזן נקי מהפסדים כשגברה 64:76 על מכבי ראשון לציון, שנותרה מצידה עם מאזן עגום של 4:0. הקבוצה של עודד קטש לא הצליחה לשחזר את היכולת הגבוהה שלה משלושת מחזורי הפתיחה, אבל מול החבורה חסרת הביטחון של אפי בירנבוים גם משחק פושר הספיק לה כדי להישאר מושלמת שישה ימים לפני המשחק הביתי המבטיח מול מכבי תל אביב.

קטש: "ננסה להוציא את המקסימום מול מכבי ת"א"

קטש לא נשמע מרוצה מהניצחון הדחוק ואמר: "צריך לנצח גם כשלא משחקים הכי טוב בעולם. לא תמיד הכל מתחבר, אבל שוב ניצחנו בהגנה, וגילינו הרבה אופי. אייזאה ופארגו עוברים תקופה של הרבה התעניינות, וזה עולה להם לראש. כל אחד חווה את זה כולל אני, לפעמים להתמודד עם הצלחות זה לא פחות מלהתמודד עם רגעי משבר. הם יצטרכו ללמוד לקבל החלטות יותר טובות מול מכבי".

לגבי המשחק בשבוע הבא אמר קטש: "מכבי קבוצה גדולה ואגרסיבית, יהיה לנו מאוד קשה בצפיפות בגן נר. בכל שבוע אני מספר שלמכבי יש מאצ' אפ טוב מול קבוצה עם גארדים מסוכנים. ננסה לבוא ולהוציא את המקסימום. יש לנו שבוע להכין את הקבוצה. בשביל החדשים כמו פארגו זה תמיד מרגש לפגוש את מכבי".

אלישי כדיר, שנתן את משחקו הטוב ביותר העונה, הוסיף: "מדהים מה שאנחנו עושים בהגנה. לפני שהגעתי לגליל הייתי שחקן התקפה, ותמיד שחקן התקפה, תמיד חשבתי על הסל. עודד הכניס בנו משהו שההתקפה באה מההגנה. אתה לאט לאט מבין שזה נכון. זה משהו שלא בא בקלות, זה תהליך, וזו אחת הסיבות שהחלטתי להישאר פה עוד שנה. לקחת עוד קצת מליאור ועודד".

לגבי המשחק בשבוע הבא מול מכבי תל אביב, אמר הפורוורד המוכשר: "בשיא הכנות אנחנו לא באנו למשחק הזה כפייבוריטים אלא כאנדרדוג, אבל כל קבוצה שמגיעה מולנו אנחנו מסתכלים לה בעיניים, מרמת גן וחולון עד מכבי. גליל תמיד היתה מועדון צנוע, מועדון שתמיד רוצה להיות בשאיפה למעלה, ואף אחד לא מדבר על כל מיני מטרות, שלא יישמע שחצני. זו שיטה טובה, והשתן לא עלה לנו לראש".

בירנבוים: "כדורסל זה לא מלחמת עולם"

מנגד, מאמן הכתומים, אפי בירנבוים, ממשיך לספור, וכעת הוא עומד על ארבעה משחקים ללא ניצחון. "יש לנו בעיות בקו הקדמי, זה לא סוד וזה משפיע על כולם. אנחנו צריכים לעשות שינויים ומהר", הודה המאמן הוותיק עם סיום המשחק. "לא נראינו טוב, קשה לשחק עם הקו הקדמי הזה. זה משפיע על טפירו, הוא יודע להזין גבוהים בצורה מצוינת".

"כדורסל זה לא מלחמת עולם, זה משחק מבחינה ספורטיבית שהיה לא קל, והשינויים המתבקשים מאחרים לבוא. כמובן שאנחנו נראים לא טוב, ראיתם במשחק. לא הכל תלוי בי, אני מבקש כבר הרבה זמן, זה לא מגיע. אלה לא בעיות פסיכולוגית, אתה רואה קלעים טובים מאוד, שקצת מאבדים ביטחון, והזריקות הטובות לא נכנסות. האפקט הוא על כולם. נעצור את המפולת עם ניצחון, ונחליף אנשים בקו הקדמי", הוסיף בירנבוים.

לאחר המשחק התברר כי בראשון לציון אכן יחליפו אנשים בקו הקדמי, כשג'ייסון וולס המאכזב צפוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים, ולהפוך לזר השלישי של הקבוצה שיעזוב אחרי אייזיאה ויקטור וביירון איטון ששוחררו עוד לפני פתיחת העונה. אחד המועמדים להחליפו הוא אקס הפועל גליל עליון, קני אדלקה. גם מעמדו של דלרון ג'ונסון לא יציב כלל. סנטר הקבוצה, ארז מרקוביץ', הוסיף: "כל אחד צריך להסתכל על עצמו, וכל אחד צריך לבדוק איך הוא יכול להרים את העגלה. אנחנו צריכים להסתכל קדימה, לעבוד חזק באימון הבא. עצוב לי בשביל הקהל והציפיות וההנהלה. העונה עוד ארוכה".

"אני לא אוהב לדבר על מה שחסר, זה התפקיד של המאמן", הוסיף הסנטר הוותיק. "אני לא חושב שצריך להאשים מישהו, כקבוצה הפסדנו, לא שיחקנו טוב באמת. נצטרך לחפש את הניצחון הראשון. אני מתוסכל כי באמת הרגשנו שזה משחק שצריך לקחת.כדורסל זה משחק של מומנטום, לקבוצה שנמצאת למטה הכל יותר קשה. הזריקות היותר טובות לא נכנסות. זה גרם לנו לרדוף אחרי הגליל מתחילת המשחק. זה שבר אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully