וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "קבוצות ייקחו אותנו יותר ברצינות מעכשיו"

הרוקי של סקרמנטו, שהחלים מהפציעה בקרסול וישחק מול שיקגו, על רצף הניצחונות: "עם ההצלחה מגיעה אחריות"

אחרי פתיחת עונה חלשה התעוררה לפתע סקרמנטו בשבוע האחרון, ודווקא מאז החלטתו של קווין מרטין לעבור ניתוח בידו רשמו הקינגס הצעירים ארבעה ניצחונות רצופים, שהעמידו אותם במאזן של 4:5, הפעם הראשונה מזה שלוש שנים בהם הקבוצה המקרטעת מבירת קליפורניה ניצבת במאזן חיובי.

המאמן פול ווסטפאל ייחס את ההצלחה המפתיעה של קבוצתו, ששלושה מתוך ארבעת הניצחונות האחרונים שלה הגיעו בארקו ארנה, לקהל הביתי בסקרמנטו: "קשה להפריז בחשיבות של האוהדים לשחקנים, ומאוד מרגש לראות את הקשר בין הקהל לקבוצה מתפתח. אישית אני מאוד אוהב לראות את העבודה הקשה והקבוצתית של השחקנים, ואני בטוח שגם האוהדים מרגישים כך".

עמרי כספי, ששותף רק ל-11 דקות בניצחון האחרון של הקינגס על יוסטון בו אף סובב את הקרסול, ערך היום (שני) אימון מלא עם חבריו והודיע כי יהיה כשיר למשחק הבא של הקבוצה בבית מול שיקגו בלילה שבין שלישי לרביעי (2:00, שידור ישיר בספורט 2).

"זה כיף להיות ברצף של ניצחונות", אמר כספי לאחר האימון. "אבל עם ההצלחה מגיעה אחריות רבה, כי קבוצות יתחילו לקחת אותנו יותר ברצינות מעכשיו. שיחקנו מצוין לאחרונה, אבל אנחנו חייבים להמשיך כך ולהישאר עם הרגליים על הקרקע כי העונה רק התחילה".

על הפציעה שלו אמר כספי: "אני אוהב לשחק. אני משחק כדורסל כי אני אוהב את המשחק הזה, ואני ממש לא אוהב לשבת בצד במשחקים. לא רציתי לזרז את החזרה שלא לצורך, אבל אני מרגיש בסדר, כך שאני מוכן לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully