וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר מתכנן מהפכה בהרכב לקראת בולגריה

16.11.2009 / 19:16

מאמן הצעירה תרגל את כיאל, נאתכו, גרשון, צעירי ודמארי בהרכב הפותח. דין מורי: "אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו"

הנבחרת הצעירה שמתכוננת למשחק נגד בולגריה ביום רביעי קיימה היום (שני) שני אימונים לקראת המשחק. אימון הבוקר היה קליל והערב כבר ערכה הנבחרת אימון טקטי מלא.

המאמן מוטי איוניר שיחרר היום מהסגל את חלוץ בית"ר ירושלים טוטו תמוז שנשלח בבוקר לבית החולים עם חשד שלקה בשפעת החזירים. על פי הבדיקות הראשוניות שנערכו היום לתמוז נראה כי לא מדובר בנגיף שפעת החזירים שכן הוא סובל מחולשה וכאבי ראש בלבד. מחר תינתן התשובה הסופית לגבי מצבו של תמוז שבכל מקרה לא יהיה בסגל למשחק. מהסגל שוחררו גם רן אבוקרט שהורחק במשחק ההפסד למונטנגרו וכן הבלם אושרי רואש שצבר כרטיס צהוב שני.

הקשר ביבראס נאתכו שמתאושש ממחלה והחמיץ את הנסיעה למונטנגרו, ערך הערב אימון מלא עם חבריו והוא צפוי לפתוח בהרכב. גם בירם כיאל שחזר להתאמן תורגל הערב בהרכב הפותח בו ערך איוניר לא פחות מחמישה שינויים לעומת ההרכב שפתח במונטנגרו.

על פי התרגול הטקטי הערב נראה כי רמי גרשון, יחליף את רואש המוצהב, נאתכו יפתח בקישור האחורי במקומו של אבוקרט המורחק, כאשר בירם כיאל יתופקד בקישור על חשבונו של מוחמד גדיר שהיה חלש מאוד במונטנגרו ואף הוחלף בדקה ה-30. שני שינויים נוספים אותם מתכנן המאמן הם הצבתו של לירוי צעירי בעמדת המגן הימני על חשבונו של עודד אלקיים, והצבתו של עומר דמארי בחוד במקומו של טוטו תמוז.

"אם אנחנו רוצים להגיע להצלבה אנחנו חייבים לנצח את בולגריה", אמר הערב בלם הנבחרת דין מורי לוואלה! ספורט, "אנחנו יודעים את זה טוב מאוד. אני מקווה שהכל ילך לטובתנו במשחק ושנצליח לנצח. כמובן שאחד המפתחות להצלחה הוא משחק הגנה טוב ושלא נספוג, יש לנו התקפה מצויינת ואני מאמין שנעשה את זה".

"אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו לקראת המשחק הזה", הוסיף מורי. "יש כאן נבחרת באמת טובה. בהפסד מול מונטנגרו סבלנו מחוסר ריכוז מול השער ולא הצלחנו לכבוש. הם כבשו ממצב נייח בנגיחה חצי מקרית מ-14 מטר ואנחנו לעומת זאת החטאנו לפחות שלוש פעמים מול השוער והחמצנו עוד הזדמנויות רבות. אם נדע לשים את הכדור ברשת וננצל מצבים אין לי ספק שנצליח לנצח את בולגריה".

איווניר תירגל הערב יציאה מהירה להתקפה ובמקביל לחץ בשטח היריב אחרי איבוד כדור של הנבחרת בחלק הקדמי של ההתקפה. המשחק מול הבולגרים יערך באצטדיון רמת גן כאשר ההתאחדות הוציאה למכירה כרטיסים במחיר של 10 ש"ח בלבד במטרה לנסות ולהביא כמה שיותר צופים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully