וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'קסון עובר לשארלוט

הפורוורד הבעייתי קיבל את מבוקשו, כשהועבר לבובקאטס בצוותא עם אייסי לואו בתמורה לראג'ה בל וולדימיר רדמנוביץ'

זה היה באוויר זמן רב, והערב (שני) זה כבר רשמי: סטיבן ג'קסון כבר לא שחקן גולדן סטייט. קפטן הווריירס הביע לכל אורך הקיץ ותחילת העונה הנוכחית את רצונו העז למצוא קבוצה אחרת, והערב הוא מצא כזו, בדמות שארלוט. הבובקאטס העבירו לגולדן סטייט את ראג'ה בל וולדימיר רדמנוביץ', כאשר בצוותא לג'קסון יעשה את הדרך לשארלוט גם אייסי לואו הצעיר.

כזכור, שמו של ג'קסון נקשר כמועמד למספר קבוצות נוספות, ביניהן גם מיאמי, ניו יורק וקליבלנד, שעל פי הדיווחים הציעה עבורו את דלונטה ווסט ו-וולי שצ'רביאק, אלא שהערב התברר כי הבית החדש של הפורוורד המוכשר אך המעט בעייתי יהיה בשארלוט. "הוא מרוצה מהטרייד הזה, מאושר", אמר סוכנו של ג'קסון, מארק סטיבנס, שיצא כנגד דון נלסון לפני מספר ימים. "זה בדיוק מה שהוא רצה, התחלה חדשה שתתן לו אפשרות להתחרות".

"אנחנו נרגשים לצרף שחקן מהקליבר של סטיבן למועדון", אמר לאחר העסקה הג'נרל מנג'ר של הבובקאטס, רוד היגינס. "הוא מגיע לאחר העונה הטובה בקריירה שלו, ואנחנו מאמינים שהוא יעזור לנו בשני צידי המגרש. הוא מביא נסיון, כולל טבעת אליפות", הוסיף היגינס, ובהתייחסו לחתיכה השניה בעסקה, אייסי לואו, אמר: "הוא שחקן צעיר ומוכשר שיוסיף לנו עומק בעמדת הרכז".

בתשעת המשחקים הראשונים העונה העמיד ג'קסון ממוצעים של 16.6 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-4 ריבאונדים לערב, והוא צפוי להוסיף מעט יכולת התקפית לבובקאטס - קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה עד כה. מבחינה כלכלית, חוזהו של קפטן ג'ק מסתיים רק בקיץ של 2012, עד אז ירוויח ג'קסון כ-41 מיליון דולר. החוזה של ראג'ה בל, מנגד, בשווי 5 מיליון דולר, מסתיים בקיץ הבא, כאשר זה של רדמנוביץ' מסתיים אף הוא, אך לפורוורד הסרבי יש אופציית שחקן לאורך עונת 2010/2011.

* כריס פול, שסובב את הקרסול באופן חמור במשחק מול פורטלנד בשבת, עבר בדיקת MRI שגילתה שמדובר בנקע בלבד, אך רכז ההורנטס לא צפוי לחזור למגרשים בשבועיים הקרובים לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully