וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בני יהודה: צריכים רק נקודה

הכתומים ינסו לעלות לרבע גמר גביע הטוטו כבר מחר מול הפועל ת"א (21:00, 5+ לייב), שתי הקבוצות יפתחו בהרכבים חסרים

הפועל תל אביב ערכה אתמול (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק בגביע הטוטו מול בני יהודה באצטדיון הקופסא הערב (שלישי, 21:00, 5+ לייב). האדומים, שנמצאים במקום השלישי בבית ד' עם שלוש נקודות ומשחק יותר מבני יהודה, יודעים כי הסיכוי לעלות שלב הבא נמוך ביותר ולא מייחסים חשיבות רבה למשחק.

אלי גוטמן ויתר על אסיפת השחקנים הרגילה לפני המשחק אך הדגיש בפני שחקניו כי הוא מצפה מהם להגיע במטרה לנצח. המאמן אף בירך את וינסנט אניימה שהעפיל עם נבחרת ניגריה למונדיאל ואמר לו: "אנחנו מתרגשים בשבילך".

באימון לא תרגל גוטמן את ההרכב שיפתח, בו צפויים שני שינויים מהמשחק מול בני סכנין. רועי גורדנה הצעיר עשוי לתפוס את מקומו של זוראב מנטשאשווילי, שנעדר מהאימון עקב מחלה, והחלוץ הצעיר ויקטור מרעי יחליף את נמניה ווצ'יצ'ביץ'. שי אבוטבול, שחוזר לכושר, ימשיך לפתוח בקישור האחורי.

סמואל יבואה, שעדיין מחלים מהפציעה בברכו, ערך אימון אישי בלבד, ובמהלך הימים הקרובים הוא יעבור בדיקה שתקבע האם יהיה כשיר למשחק הליגה מול הפועל פתח תקוה בשבת.

הרכב משוער: אריק ינקו, עומרי קנדה, יהודה חוטא, רמי דואני, גל שיש, שי אבוטבול, רועי גורדנה (זוראב מנטשאשווילי), מיכאל זנדברג, ערן זהבי, מהראן לאלה, ויקטור מרעי.

לוזון: "אנחנו רוצים להבטיח את העלייה "

בני יהודה תגיע בהרכב חסר למשחק נגד הפועל תל אביב. הכתומים מדורגים כעת במקום השני בבית עם שמונה נקודות ונותרו להם שני משחקים חסרים בהם הם זקוקה לנקודה אחת בלבד בכדי להבטיח את העפלםה לשלב רבע הגמר של המפעל.

אתמול קיימו הזהובים את האימון המסכם ממנו נעדרו איציק עזוז ואסי בלדוט שסובלים משפעת, דין מורי ולירוי צעירי שנמצאים עם הנבחרת הצעירה והשוער דלה איינוגבה שינחת בארץ אחרי שישב על ספסל נבחרת ניגריה במשחקה נגד קניה ביום שבת. איינוגבה צפוי להיות בסגל אולם רן קדוש, שוער המשנה, יהיה זה שייפתח בין הקורות. את מורי צפוי להחליף בהגנה אביב חדד, כאשר משה ביטון ואלירן עטר עשויים לשתף פעולה ביחד בחוד ההתקפה.

"אנחנו רוצים להבטיח את העלייה לשלב הבא", אמר מאמן הקבוצה, גיא לוזון, לוואלה! ספורט. "אנחנו תמיד עושים את המקסימום בכדי לנצח, ולמרות שאנחנו צריכים רק נקודה, נבוא להילחם ולקחת את כל שלוש הנקודות במשחק הזה. המפעל הזה חשוב לבני יהודה והרצון שלנו הוא להעפיל לשלב הבא, נעשה את המקסימום בכדי להשלים את המשימה", הוסיף לוזון.

הרכב משוער: רן קדוש, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד (סיניסיה ליניץ'), לירן כהן, פדרו גלבאן, משה ביטון, אלירן עטר

עדכון ראשון: 16.11.09, 20:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully