וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תקראו להם גלאקטיקוס

האוהדים לא מתלהבים מריאל מדריד הנוכחית, שמוכרת 25 אחוז פחות חולצות מהגלאקטיקוס של 2003. רונאלדו שב לאימונים

מתברר שמסע הרכש המדהים שעשתה ריאל מדריד בקיץ לא ממש מרשים את אוהדי הקבוצה בספרד וברחבי העולם. למרות צירופם של רונאלדו, קאקה, קרים בנזמה וצ'אבי אלונסו במהלך הפגרה תמורת מאות מיליוני דולרים, המספרים מראים שביחס ל-2003 - מכירת החולצות ירדה באופן משמעותי.

כזכור, ריאל בנתה קבוצת כוכבים חסרת תקדים ב-2003, כשדייויד בקהאם, זינאדין זידאן, רונאלדו ולואיס פיגו שיתפו פעולה במדי הבלאנקוס. הקבוצה המדהימה הזאת גרפה מיליונים והצדיקה את ההשקעה המדהימה בזכות מכירת חולצות ומוצרים נלווים, אך הקבוצה הנוכחית מוכרת ב-25 אחוזים פחות מהקבוצה ההיא.

ורגאס על הכוונת

בינתיים בתקשורת האיטלקית מדווחים כי ריאל טרם סיימה את מסע הרכש שלה, והמנהל המקצועי חורחה ולדאנו בדרכו לפיורנטינה כדי לדון עם ראשי המועדון על רכישת חואן מנואל ורגאס, שחקן נבחרת פרו. עבור ורגאס, 26, שיכול לשמש גם כקשר שמאלי וגם כמגן, ולדאנו מוכן לשלם עד כ-20 מיליון יורו, לפי הדיווחים.

רונאלדו אופטימי

בקבוצה ממשיכים לעקוב בדריכות אחרי תהליך ההחלמה של כריסטיאנו רונאלדו, לריאל מצפה בסוף החודש הקרב המסקרן מול ברצלונה ב"אל קלאסיקו" הספרדי, ובמדריד מקווים שהפורטוגלי, שהחמיץ את תשעת משחקיה האחרונים של ריאל, יחזור במהרה.

"בואו נראה מה קורה, אבל אני מאמין שבמהלך השבוע הזה אוכל לחזור להתאמן עם חבריי", אמר ל"אס" רונאלדו, "השבוע אעבור סדרת בדיקות נוספת, אך תהליך ההחלמה מתקדם בצורה טובה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צ'אבי אלונסו מתגונן

חסרונו של רונאלדו, כידוע, הוא לא הדבר היחיד שפוגם בהצלחה של ריאל, כשגם שחקנים אחרים מציגים יכולת מאכזבת מתחילת העונה, וביניהם בנזמה, קאקה וצ'אבי אלונסו. הקשר הספרדי, שהגיע הקיץ מליברפול עם תקווה גדולה שיחזיר את הסדר למרכז השדה של ה"מרנגס", טוען שהוא לא הסיבה היחידה לאכזבה מריאל.

"שחקן אחד לא יכול להשליט סדר לבדו", טוען אלונסו, "חייבים לעשות את זה ביחד, תחת שיטה אחת מרכזית". מנגד, אלונסו שמח על האחריות שניצבת על כתפיו. "יש לי תפקיד מרכזי, כי אני משחק באמצע הקישור ואני אמור להיות החוליה המחברת בין כל השחקנים בקבוצה ולתקשר איתם", הוא מספר, "המאמן מבקש ממני לתת את האיזון במרכז השדה, ואני מחפש את הפתרונות. אני אוהב את התפקיד הזה, ושמח על ההזדמנות שקיבלתי מהמאמן. אני הוא זה שצריך לדאוג שהכדור ינוע במהירות, להיות במקום הנכון כל הזמן, ולדאוג שהמערך לא יקרוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully