וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס רכשה את בראון GP

יצרנית הרכב מרצדס רוכשת את קבוצת בראון. ג'נסון באטון צפוי לחבור ללואיס המילטון במקלארן, רוזברג והיידפלד ינהגו בבראון

יצרנית הרכב הגרמניה מרצדס רוכשת את קבוצת בראון GP, אלופת היצרניות של הפורמולה 1. מרצדס תקנה 75 אחוז מבראון, יחד עם חברת השקעות מאבו דאבי, אך תמשיך במקביל לספק מנועים גם למקלארן ופורס אינדיה עד 2015. שמה של הקבוצה החדשה יהיה 'מרצדס GP' ורוס בראון ימשיך לעמוד בראשה.

כבר בתחילת העונה נראה היה כי מרצדס שואפת להיפרד ממקלארן שהייתה מעורבת בלא מעט סקנדלים בשנים האחרונות, ולהקים קבוצה עצמאית על ידי השתלטות על אחת הקבוצות הקיימות ופורס אינדיה היתה בתמונה. כעת, עם הצלחה מוכחת ותואר אליפות בכיס, ניתן להבין מדוע בחרה בבראון שהוקמה לפני שנה בדיוק על שרידה של קבוצת הונדה.

נהגי בראון של 2009, אלוף העולם ג'נסון באטון ורובנס באריקלו לא ימשיכו לקבוצה החדשה. באריקלו חתם חוזה עם וויליאמס ואילו שמו של באטון נקשר עם קבוצת מקלארן. אם הבריטי אכן יעבור לשם, הוא יחבור לאלוף העולם של 2008 לואיס המילטון מה שיצור את ה"דרים טים" של עולם המירוצים. את מקומם יתפסו ניקו רוזברג וניק היידפלד. אף אחד מהנהגים עוד לא אישר את הפרטים, אך סביב רוזברג, שנהג בקבוצת וויליאמס בשנה שעברה, יש שמועות זה זמן רב בסבב על הצטרפותו הצפויה לקבוצת מרצדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully