וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין חוזר לשחק עבור אולימפיאקוס בליגה היוונית

הישראלי יחליף בסגל של ינאקיס את פטריק בברלי הפצוע. ארגון השחקנים ביוון השבית את הליגה במחאה על תנאי הביטוח

לאחר שלא נרשם במדיה למשחקי הליגה היוונית, יוחזר בימים הקרובים יותם הלפרין לסגל של אולימפיאקוס במסגרת הליגה. גארד הקבוצה האמריקאי, פטריק בברלי, סובל מפציעה שעשויה להשביתו לכ-3 שבועות מהמגרשים, והגארד הישראלי יחליפו במסגרת הליגה המקומית.

בתוך כך, שחררה סגנית האלופה היוונית מהסגל את ארווידאס מאצ'יאוסקאס. הקלע הליטאי סובל זה תקופה ארוכה מפציעה בגבו, פציעה שגרמה לו להיעדר ממרבית משחקי עונת 2008/09, ולשחק בסיומה עשרה משחקים. הליטאי רשם בגמרסל היווני נגד פנאתינייקוס ממוצע של 13.8 נקודות ו-3.2 אסיסטים. מאמן ריטאס וילנה, רימאס קורטינאיטיס, הודיע כי הוא מעוניין בשחקן.

אמש (ראשון) הושבתה ליגת הכדורסל היוונית על ידי ארגון השחקנים, וזאת במחאה על תנאי הביטוח של השחקנים בשתי הליגות העליונות. ארגון השחקנים דורש שכל השחקנים בשתי הליגות יהנו מביטוח וכן יקבלו את שכרם על פי חוזה. בשלושת החודשים האחרונים התנהל משא ומתן בין נציגי הממשלה, הנהלת הליגה, וארגון השחקנים, אך לאחר שהדיונים עלו בתוהו, החליט ארגון השחקנים להחריף את המאבק, והשבית את משחקי המחזור שהיו אמורים להתקיים אתמול. כבר בשבוע שעבר הודיע ארגון השחקנים כי יממש את איומו, והצהיר: "אחרי פגישה של ארגון השחקנים, שכללה את שחקני אולימפיאקוס ופנאתינייקוס, החלטנו להשבית את משחקי המחזור הקרוב".

מארוסי, יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, צירפה לסגל שחקניה את הפורוורד סטיבן נאדג'פג'י (30, 2.02 מ'), ששיחק בארבע העונות האחרונות בפאנלינוס אתונה ורת'ימנו. בעונה שעברה, במדי פאנלינוס, רשם נאדג'פג'י ממוצע של 8.8 נקודות ו-3.2 ב-15 משחקיו במסגרת היורוקאפ.

עדכון ראשון: 10:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully