וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "הרגלנו את הקהל הישראלי לטוב"

16.11.2009 / 1:46

הצעירה נחתה בישראל, המאמן כבר חושב על המשחק נגד בולגריה. אלמוג כהן: "הנבחרת הזו תמיד סיפקה את התוצאות"

יממה לאחר ההפסד המרגיז והמאכזב לנבחרת מונטנגרו נחתה הלילה (בין ראשון לשני) הנבחרת הצעירה בישראל. הנבחרת נוצחה 1:0, וכעת תצטרך להיאבק קשה הרבה יותר כדי להשיג את הכרטיס המיוחל לאליפות אירופה 2011. לאחר ההפסד היו אנשי הנבחרת נרגזים ביותר, וכיוונו את עיקר דבריהם נגד השיפוט. לאחר הנחיתה הם התרכזו יותר במשחק הבא של הנבחרת נגד בולגריה ביום רביעי באצטדיון רמת גן.

"המשחק נגד בולגריה מאוד חשוב עבורנו", אמר מאמן הנבחרת מוטי איוניר, והראה שהפנים של הנבחרת מופנות כבר אל עבר יום רביעי. "אנחנו צריכים את הקהל, אבל גם אם יגיעו 5,000 צופים הם לא ממש יורגשו ברמת גן, אנחנו צריכים להתכונן למשחק כאילו הוא בלי קהל, אנחנו חייבים לנצח.

"הרגלנו את הקהל הישראלי לטוב, ואז אם אנחנו מפסידים למונטנגרו אנשים מרימים גבה", הוסיף המאמן עם תחושת חמיצות.

שוער הנבחרת אריאל הרוש אמר: "אנחנו מאוכזבים, כי ציפינו ליותר. אבל אנחנו עוד יכולים לתקן. הייתה לנו תחושה טובה, אבל הדברים לא קרו כמו שרצינו. אנחנו מאמינים בעצמנו ושאנחנו עדיין יכולים לעלות".

"אנחנו צריכים להשיג 10 נקודות מארבעה משחקים", אמר קשר הנבחרת אלמוג כהן, שהוסיף לקראת המשחק נגד בולגריה: "אנחנו מקווים שיגיע כמה שיותר קהל. אולי יש פחות עניין סביב הנבחרת הזו אבל תמיד סיפקנו תוצאות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully