וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: 10 מדליות ישראליות בקרואטיה

המשלחת הישראלית לאליפות קרואטיה הפתוחה סיימה את התחרות בזאגרב עם יבול של מדליית זהב, 2 כסף ו-7 ארד

המשלחת הישראלית לאליפות קרואטיה הפתוחה סיימה את התחרות עם יבול מצוין של 10 מדליות, מתוכן אחת זהב, שתי מדליות כסף ושבע מדליות ארד.

את המשלחת הישראלית שסיימה הערב (ראשון) תחרות מצוינת, הוביל לירן מלאכי (עד 54 ק"ג) שהוכיח פעם נוספת מדוע הוא נחשב לדבר הבא בטאקוואנדו הישראלי, אחרי שזכה במדליית הכסף בתחרויות הבוגרים עם שלושה ניצחונות והפסד בגמר לסרגיי קולב מגרמניה. בחצי הגמר ניצח מלאכי את סער בלו והותיר אותו עם הארד. באותה קטגוריית משקל, אמיר בן-דוד נפצע בקרב רבע הגמר, לא יכול היה להתייצב לחצי הגמר נגד קולב והסתפק בארד. רומן רוסינוב הוסיף מדליית ארד לקטגוריית הבוגרים במשקל עד 74 ק"ג כשיוני בן-אהרון סיים חמישי.

בקטגוריית הנוער המשלחת הישראלית סיימה עם שלוש מדליות ארד. רון אטיאס (עד 51 ק"ג), גיל סלטון (עד 63 ק"ג) וערן גלעד (עד 73 ק"ג) סיימו את התחרות עם שני ניצחונות שהעניקו לכל אחד מהם מדליית ארד.

בקטגוריית הגילאים הצעירה ביותר (קדטים), הלוחמים הישראלים הצעירים הוסיפו שלוש מדליות נוספות, כשהפעם הלל זריצקי (עד 33 ק"ג) השמיע עבור המשלחת כולה את ההמנון הישראלי כשעמד על ראש הדוכן עם הזהב על צווארו. אדי שברסקי (עד 41 ק"ג) זכה בכסף וגדי חיימוביץ' (עד 37 ק"ג) הוסיף ארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully