וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "שדדו אותנו"

בנתניה זעמו על השיפוט בהפסד לאשקלון, והיו משוכנעים שסל הניצחון נקלע אחרי הבאזר. עירוני ר"ג החתימה את אוטיס היל

ברני ארדוב

צפו בתגובות מהמשחק בחיפה
צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

במשחק בין שתי קבוצות שהוכתרו ככאלו במשבר, ניצחה הערב (ראשון) מכבי חיפה את הפועל חולון 65:72. הירוקים-לבנים כבר הוליכו בהפרש דו ספרתי אחרי ריצת 0:16 בפתיחת הרבע השלישי, אבל חולון חזרה בזכות ריצה משלה ברבע האחרון וכפתה משחק צמוד. לבסוף הייתה זו חיפה שנעזרה ביתרון המוקדם כדי להשיג ניצחון.

"אם להיות אמיתיים, למעט רבע אחד שבו שיחקנו יפה, הרבע השלישי, לא שיחקנו כדורסל טוב", אמר מאמן חיפה, אבי אשכנזי, "צריך לתקן מה שצריך, להרגיע את הקבוצה ולתקן תוך כדי תנועה".

לגבי ג'רמי טיילר, שלא שיחק הערב בגלל הרחקה, הוסיף המאמן: "לא אכפת לי מי ומה כותבים עליו, מי שהכי טוב ישחק ויעזור לנו לנצח. אנחנו גם מנסים להתחיל להריץ את ריצ'רד רובי והוא עשה עבודה טובה. אנחנו מנסים לגבש את הסגל שלנו, צריך לזכור שאנחנו באיחור".

מבחינת חולון היה זה הערב הפסד רביעי ברציפות ומחזיקת הגביע עדיין ללא ניצחון העונה. המאמן עמיר עוזי זכה שוב לקריאות "תתפטר" מכיוון חלק מהאוהדים שליוו את הקבוצה צפונה ואמר בסיום: "נעשה הכל בשביל לנצח, זה קשה אבל נמשיך לעשות הכל. החבר'ה שלנו מגיעים ומנסים. אני זורק לפרקט את כל מי שאפשר ויכול לעזור לנו, אבל אנחנו צריכים יותר אנשים עם רגליים טריות. בחלק מהמקרים זה עובד. הרבע השלישי שלנו היה רע הגנתית, חיפה נכנסה למומנטום התקפי ואנחנו היינו קצרים לקראת הסוף".

כשנשאל מהי מידת מפלס הלחץ בקבוצה לאור העובדה שהקבוצה לא השיגה ניצחון עד כה העונה, אמר עוזי: "אנחנו לא בלחץ. זה קשה שאנחנו עובדים חזק שבוע אחר שבוע ומפסידים לבסוף".

אוטיס היל חתם בעירוני רמת גן

במשחק החד צדדי היחיד של הערב הביסה מכבי תל אביב 61:88 את עירוני רמת גן האומללה. האורחים עוד הצליחו לרדת למחצית בפיגור 38:29, אבל אחרי ההפסקה כבר נשברו ונכנעו ללא תנאי. אגב רמת גן, בסיום המשחק הודיעה הנהלת הקבוצה שהיא החתימה לעונה אחת את הסנטר אוטיס היל, ששיחק בעבר בעירוני נהריה.

פיני גרשון לא היה מרוצה מ-20 הדקות הראשונות של קבוצתו: "אני חושב ששחקנים מקצוענים צריכים לנצל כל כדור וכל דקה למקסימום. לא עשינו את זה טוב במחצית הראשונה. זו נפילת מתח שאני לא יכול לקבל אותה, אבל יכול להיות שזה טבעי. אנחנו כבר הרבה זמן בנסיעות. היה קרב קשה מאוד מי לא יתלבש היום, היו פה כמעט הרוגים על זה בחדר הלבשה".

"אי אפשר להשוות את רמת גן ליריבות שנתקלנו בהן. הייתה ירידת מתח, אבל אני שמח שניצחנו", אמר רביב לימונד, "אני חושב שזה טוב שאנחנו יוצאים לפגרה של היורוליג, באינטנסיביות שבה היינו, עוד מניו יורק, אני חושב שהשחקנים צריכים חופש. אם להסתכל על התוצאה אז מכבי מעל הליגה, אבל אני חושב שיש קבוצות טובות ומשחקים טובים".

"אני לא לוקח כלום מהמשחק הזה", הודה מאמן רמת גן, דני גוט, "לא יישמנו את מה שתרגלנו במהלך השבוע. באנו נחושים, אבל לא מספיק בשביל לנצל את ההזדמנות שנתנה לנו במחצית הראשונה. בחצי השני מכבי כבר עשתה את שלה. זה לא סוד וזה לא תירוץ שזו קבוצה צעירה, ייקח לנו זמן לחתוך את כמות הטעויות עקב חוסר ניסיון. אני מאמן רמת גן מתחילת העונה ועד סופה ואני לא רואה אפשרות אחרת".

ברנדון יואינג הוסיף: "אני חושב שהלחצנו את עצמנו ולא נהנו. יש לנו אימונים נהדרים, המאמנים מכינים אותנו נהדר לכל משחק, אנחנו משתפרים כל משחק ואימון ועכשיו אנחנו צריכים ליישם את הכול בשביל לנצח. אני מגיעים לכל משחק עם ביטחון, פשוט לא מבצעים מה שאנחנו אמורים לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אלפסי: "השיפוט הזכיר לי שופט כדורגל שלא ידע לקבל החלטה"

אחת מהדרמות הגדולות של הערב נרשמה באשקלון, שם קלע מורן רוט סל ניצחון עבור הקבוצה המקומית שניצחה את אליצור מכבי נתניה 82:82 לאחר הארכה. מרקו קילינגסוורת' מנתניה וג'ימי בקסטר מאשקלון הורחקו דקה לסיום לאחר מהומה שהתפתחה במגרש ואצל האורחים הושמעו טענות קשות נגד השיפוט, כשבין היתר נטען שסל הניצחון נקלע לאחר הבאזר.

מאמן נתניה, אריק אלפסי, אמר בסיום: "שדדו אותנו היום ולא רק אשקלון. מי שראה את המשחק יודע על מה אני מדבר. הסל האחרון היה אחרי הבאזר. השיפוט היום הזכיר לי שופט כדורגל שלא ידע לקבל החלטה. המשחק היה בידיים שלנו ולא ידענו לנצח. לקחנו החלטות לא טובות ואנחנו נצא מחוזקים מהמשחק".

אריאל בית הלחמי דווקא היה מרוצה: "זה ניצחון מתוק. היה משחק חזק ומאוד פיזי. נתניה קבוצה מאוד מחוברת. היום המזל היה בצד שלנו, הצלחנו להיות טובים יותר בדקות האחרונות. צריך לזכור שעומאר סניד שיחק על רגל אחת וקורי קאר עדיין לא בעניינים. עוד ייקח לנו זמן להתחבר".

מורן רוט אמר: "זה סל ניצחון ראשון בקריירה שלי. אנחנו קבוצה של גברים. אנחנו רוצים להצליח ואני מאמין שאנחנו נשיג הרבה".

רבי: "בשני המשחקים האחרונים היינו רשלניים"

בעפולה נאבקו הקבוצה המקומית ועירוני נהריה לאורך קרוב ל-40 דקות במשחק צמוד ביותר, אבל דווקא האורחת הייתה זו שהצליחה להגיע יותר רעננה לדקות ההכרעה וניצחה 83:91.

מאמן נהריה, יעקב ג'ינו, אמר בסיום: "בלי אור איתן ובלי דימרקו ג'ונסון שחקנים נפלו מהרגליים ונכנסנו לבעיית עבירות. עשינו כמה טעויות בסוף, אבל קשה לא לעשות מול קבוצה שלוחצת עם המון גארדים, לא היה לנו מה לעשות מול זה. צריך להסתכל על הדברים המצוינים במשחק, והיו הרבה דברים טובים שניצחו לנו את המשחק".

בצד השני אמר אלי רבי: "כל הזמן היינו במציאות ולקחתי בחשבון שדברים יכולים להתפתח לכל כיוון. התחלנו את העונה והמשחקים הלכו לצד שלנו, בשני המשחקים האחרונים היינו די רשלניים. בחצי השני המשחק שלנו לא היה טוב, ואם הייתי צריך לסכם את הסיבה העיקרית, מעבר לזה שאיבדנו הרבה כדורים, ריבאונד ההגנה היה המפתח לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully