וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי: "כששמעתי את הקהל הבנתי שהכדור נכנס"

15.11.2009 / 22:32

הגארד של ירושלים סיפר על שלשת הניצחון נגד בני השרון. גודס: "הוא עשה את זה כמו גדול". שמיר: "הגיע להם לנצח"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל


1.7 שניות לסיום המשחק הערב (ראשון) במלחה, נראה היה שבני השרון השיגה ניצחון דרמטי על הפועל ירושלים. באותו רגע קלע אורי יצחקי שלשה שהשלימה קאמבק גדול של בני השרון מפיגור של קרוב ל-20 נקודות והעלתה אותה ל-87:88. אבל המילה האחרונה הייתה של יובל נעימי, שקלע שלשה עם הבאזר בעזרת נגיעה של אוגונה אוניקווה מבני השרון, החזיר את היתרון לירושלים וניצח עבורה את המשחק עם 88:90.

נעימי: "גיא סידר בשבילי את התרגיל"

"בכלל לא ראיתי, רק שמעתי את הקהל צועק אז הבנתי שהכדור נכנס, אין כמו סל ניצחון פה במלחה", אמר יובל נעימי אחרי המשחק, "זאת שאלה טובה למה הגענו למצב הזה, זה קרה לנו גם מול גליל/גלבוע וגם מול רואן. משום מה זה לאו דווקא הדקות האחרונות. אין לי יותר מדי מה לדבר על המעמד שלי בקבוצה, כשירדתי לטיים אאוט גיא ישר סידר בשבילי את התרגיל. יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת, ואנחנו מראים את זה גם לפרקים. חשוב לדעת לשמור על היתרונות האלה תוך כדי משחק".

גיא גודס התייחס לחילופי המומות בין דיז'ון תומפסון לקוקי בלצ'ר, בסיומן הורחקו השניים: "ההרחקה של דיז'ון עשתה רק טוב לבני השרון. התחלנו להתעייף ולזרוק שלשות לא מתוכננות, וברגע שב-5 דקות האחרונות אתה משחק לפה או לפה, הכל יכול לקרות. לשמחתי הזריקה האחרונה הייתה שלנו. יובל ישר ניגש אליי וביקש את התרגיל של משחק האימון באשקלון, ועשה את זה כמו גדול, וברור שהיד של אוגונה עזרה, יד אלוהים קטנה".

"בסך הכל אם הגענו למשחק שאנחנו יכולים לנצח, אז עשינו כמה דברים בסדר", אמר המאמן המפסיד, דן שמיר, "בסופו של דבר להפועל ירושלים הגיע לנצח, הם הובילו כל המשחק, חוץ מהשנייה האחרונה. אנחנו לא צריכים לחשוב על השלשה, אלא איפה לא עשינו עבודה טובה ולא עצרנו את הפועל ירושלים".

על ההרחקות בתחילת המחצית הראשונה אמר שמיר: "קוקי שחקן מטרה אצלנו, לא ראיתי בטלוויזיה את כל המהלך, קוקי עשה עבירה בלתי ספורטיבית, אבל אחר כך דיז'ון תומפסון תקף אותו, וקוקי לא תקף בחזרה. להרחיק את שני השחקנים זה לא חוכמה יותר מדי גדולה, השאלה היא מה הוא עשה אחר כך. לא נראה לי שהוא עשה משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully