וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: מרגישים 100 אחוז בבית

לאחר המחזור השני עדיין אין ניצחונות חוץ, כשחיפה גברה על ירושלים 22:30 ותל אביב עברה את האלופה מודיעין 10:22

לאחר שבשני משחקי מחזור הפתיחה של ה –IFL נרשמו ניצחונות לקבוצות הביתיות (הליונס ניצחו את יהודה רייבלס, והפיונירס ניצחו במגרשם במודיעין את הקבוצה הצעירה מבאר שבע), התקיים במהלך סוף השבוע האחרון מחזור המשחקים השני של הליגה, שבמסגרתו נערכו שני משחקים. חיפה אנדרדוגס אירחה את הקבוצה המתחדשת של ירושלים קינגס וניצחה 22:30, תל אביב סייברס גברה 10:22 על מודיעין פיונירס.

חיפה אנדרדוגס – ירושלים קינגס 22:30

המשחק המוקדם במחזור השני התקיים ביום שישי בבוקר ביקנעם, מגרשם הביתי של האנדרדוגס מחיפה, אשר אירחו את הקבוצה המתחדשת של הקינגס מירושלים. תחילת המשחק לא בישרה על ההמשך, כאשר שמש אביבית שזפה את 100 הצופים על היציעים בצידו הדרומי של המגרש. למרות זאת, החלודה במשחק הליגה הראשון הורגשה היטב, כאשר אף קבוצה לא מצליחה לבסס דרייב משמעותי ולהתקרב לאנדזון של היריבה. שבירת הקרח התרחשה חמש דקות לקראת סיום הרבע הראשון, כאשר שחר ישורון תפס מסירה של הקוורטרבק הירושלמי על קו ה-22 יארד, רץ לטאצ'דאון ורשם נקודות ראשונות לחיפה. שטף הנקודות זרם ברבע השני, בתאום פנטסטי עם ארובות השמים, אשר המטירו ממטרים בלתי פוסקים החל מתחילת הרבע ועד לאמצע הרבע השלישי. הראשונים להתרגל לתנאי המגרש הקשים היו המארחים, שהתבססו על משחק ריצה ומסירות קצרות וכבשו שני ט"ד בתוך ארבע דקות (הראשון של איתמר לוין, בריצה, והשני של שחר ישורון, במסירה של רועי זיו). כאשר נראה היה שבירידה למחצית לא יהיו לירושלים נקודות על הלוח, חלה התעוררות במחנה הכחול, ותוך שלוש דקות הצליחו האורחים לכבוש שלוש פעמים ולצמצם את התוצאה במחצית ל-24:22 (כולל ט"ד שהובקע לאחר עבירה שנשרקה נגד הקבוצה החיפאית כשלא נותר זמן על שעון המשחק).

המחצית השניה היתה איטית מהראשונה, בעיקר עקב השלוליות הרבות אשר היקשו על יצירת מהלכי משחק נאותים. דרייב מוצלח בודד של החיפאים ברבע השלישי הסתיים בריצה של רועי זיו לתוך האנדזון של הירושלמים, וקבע יתרון ביתי של 22:30. השמש שחזרה האירה על מספר ניסיונות קאמבק של הקינגס במהלך הרבע הרביעי, אולם רובין ודנינו, שהחליפו תפקידים בעמדת הקוורטרבק, לא הצליחו במסירותיהם עם הכדורים הרטובים, וההגנה החיפאית הצליחה לשמור את האורחים על אפס נקודות עד לסיום המשחק, למרות שהירושלמים רשמו כמעט פי שלושה יארדים באויר (62) מהכמות שהצליחו להשיג הצהובים-שחורים (22). תנאי המגרש הקשים הורגשו היטב גם בכמות הפאמבלים (השמטות הכדור) החריגה שנרשמה במשחק: חמש פעמים לחיפאים (מהם שלושה איבודים) וארבע פעמים לאורחים (מהם שניים שנתפסו על ידי ההגנה).

תל אביב סייברס – מודיעין פיונירס 10:22

המשחק המאוחר של המחזור השני התקיים במוצאי שבת במתחם וולפסון, המשמש כמגרשה הביתי של קבוצת הסייברס מתל אביב, במסגרתו התארחה קבוצת הפיונירס ממודיעין, אלופי הליגה מהעונה שעברה. כ-150 צופים רעשניים הגיעו למגרש ועודדו את שתי הקבוצות ללא הפסק. לרובם נכונה הפתעה, כאשר התצוגה על המגרש היתה שונה בתכלית מן היכולת אשר הוצגה על ידי שתי הקבוצות בעונה הקודמת, אותה סיימו הסייברס בתחתית הטבלה ולא הצליחו להעפיל לפליאוף, לעומת הפיונירס, שדהרו עד לזכייה בגביע.

לאורך ההתמודדות הפגינו ההגנות דומיננטיות רבה, ולא פעם הצליחו לשתק את מירב מהלכי ההתקפה שניסו שתי הקבוצות, בעיקר באוויר. הסייברס התעשתו מוקדם יותר, ובאמצעות מהלכי ריצה ארוכים הצליחו לחרוץ בקיעים בהגנה החזקה והכבדה של האורחים. מן הצד השני, התקשו הרצים האחוריים המהירים של מודיעין לחלוף על פני קו ההגנה של המארחים, אשר הצליח לא פעם לעצור את הריצות מאחורי קו ההתנגשות ולאיבוד יארדים במהלך. ניסיונות המסירה הנואשים של הקוורטרבק האורח מצאו שלוש פעמים ידיים אדומות. התקפת המארחים שלטה בקצב המשחק ובשעון לאורך רוב המחצית, ובירידה למחצית הראה לוח התוצאות 0:14 לסייברס עם שני ט"ד בריצה – האחד של הקוורטרבק טראפטון ואחד של גליקמן.

חמש דקות לאחר החזרה מההפסקה נרשם ט"ד של רוני סריסורן בריצה של יארד אחד, ויתרון הסברס טיפס ל-0:22. המשחק היה קרוב לניצחון על ה-0, אולם במהלך פאנט של הסייברס, לאחר שהפיונירס הצליחו לעצור אותם לניסיון רביעי עמוק בתוך השטח האדום, נשרקה עבירת הולדינג בתוך האנדזון. עבירה זו גררה סייפטי לפיונירס, שעלו על הלוח – 2:22. לקראת סיום הרבע הרביעי הצליחו הפיונירס להתקדם בדרייב מהיר ולסיים עם ט"ד של גוטליב, שקבע את התוצאה הסופית על 10:22, כאשר הסייברס רושמים 159 יארד בריצה על הקרקע ועוד 84 באוויר, לעומת 55 יארד על הקרקע ו-56 באויר של האורחים.

במחזור השלישי תקיימו ביום חמישי הקרוב, 19 בנובמבר, שני משחקים ברצף באצטדיון על שם משפחת קראפט בגן סאקר בירושלים. ב-19:00 יארחו הקינגס מירושלים את בלאק-סוורם מבאר שבע להתמודדות בין שתי קבוצות עם הפסד בודד וללא ניצחון בעונה הנוכחית. ב-21:30 ישחקו האנדרדוגס מחיפה מול קבוצת יהודה רייבלס.

* כל הנתונים על המשחקים באדיבות גדי גדות מה-IFL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully