וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מי מאמן את הקבוצה הזאת?

15.11.2009 / 19:15

מכבי ת"א בבעיה: ההתאחדות דורשת על הספסל מאמן עם תעודת פרו, לנמני ועובדיה אין. שטראובר ויברויאן שבו להתאמן

במכבי תל אביב התעוררה היום (ראשון) בעיה, לאחר שההתאחדות לכדורגל העבירה היום פנייה רשמית למועדון ובה נאמר כי החל מהמחזור הקרוב חייב להיות על ספסל הקבוצה מאמן שמחזיק בתעודת פרו. כזכור גם המנג'ר אבי נמני וגם המאמן איציק עובדיה נמצאים בעיצומו של קורס הפרו ועדיין אינם מחזיקים בתעודה. עד לפני כמה שבועות היה זה מרקו בלבול שהחזיק בתעודת הפרו, אך הוא, כידוע, עזב לאמן את בני סכנין, וכעת יצטרכו בקרית שלום למצוא פתרון לעניין. אחת האפשרויות שעלתה על הפרק היא צירופו של ניר לוין, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, לצוות המאמנים במהלך משחקי הקבוצה, שכן ברשותו של לוין תעודת הפרו כפי שמחייבת ההתאחדות.

שחקני מכבי תל אביב, שנהנו מסוף שבוע חופשי, חזרו היום להתאמן וקיימו שני אימונים בקרית שלום. בבוקר נערך אימון קל כדי להחזיר את השחקנים לעניינים, והערב כבר נערך אימון בקצב מלא במסגרת ההכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל באר שבע שייערך ביום שני הבא באצטדיון וסרמיל. הבשורה הטובה לצוות המקצועי היא שובם של השוער לירן שטראובר והחלוץ איליה יברויאן לאימונים מלאים, אחרי ששניהם החלימו לגמרי מפציעותיהם, וכצפוי, הם יעמדו לרשות הקבוצה במשחק בבאר שבע.

מחר בצהריים (12:30) תקיים הקבוצה משחק אימון נגד הפועל עכו במגרש האימונים בקרית שלום.

קשרה הסלובני של הקבוצה, אנדריי קומאץ', נמצא במחנה האימון של נבחרתו שמתמודדת נגד רוסיה בשלב ההצלבה של מוקדמות המונדיאל. סלובניה הפסידה אמש 2:1 במשחק הראשון שנערך ברוסיה כאשר קומאץ' לא התלבש בין ה-18 למשחק והגומלין ייערך ביום רביעי הקרוב בסלובניה. קומאץ' צפוי לחזור לאימוני הקבוצה לקראת סוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully