וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר המאסטרס של פריס

הסרבי התגבר על שני קאמבקים של מונפיס בגמר, ניצח 2:6, 7:5, 6:7 וזכה בטורניר היוקרתי. "אני נוסע למאסטרס עם ביטחון רב"

גאל מונפיס הודה לאחרונה כי יש שתי פסגות אליהן הוא שואף להגיע כמה שיותר מוקדם במהלך הקריירה. האחת היא כמובן הרולאן גארוס והשנייה היא טורניר המאסטרס של ברסי. הערב (ראשון) ניתנה לטניסאי הצרפתי (15 בעולם) הזדמנות להגשים חלום אחד, כשפגש בגמר בפריס את נובאק דג'וקוביץ' (3), אבל הסרבי שנמצא בכושר נהדר והביס את רפאל נדאל בחצי הגמר, היה גדול עליו וניצח בשלוש מערכות 2:6, 7:5, 6:7 בתום קרב איתנים מורט עצבים. שבוע לפני טורניר המאסטרס בלונדון, בו יטלו חלק בכירי הטניסאים בסבב, דג'וקוביץ' מוכיח כי הוא בכושר מצוין עם ניצחון ראשון העונה בטורנירי המאסטרס, אחרי ארבעה הפסדים בגמרים.

מונפיס מעולם לא ניצח את דג'וקוביץ' (0:3 לסרבי במפגשים קודמים) והוא ידע שניצחון הפעם יעלה אותו קרוב לוודאי למקום העשירי בדירוג העולמי ויאפשר לו להשאיר מאחור את ז'יל סימון וג'ו ווילפריד טסונגה, הזוכה בטורניר בשנה שעברה. דג'וקוביץ', לעומתו, פינטז על ניצחון. הסרבי פתח טוב יותר, למרות תמיכת הקהל ביקיר המקומי, והוא שבר לראשונה במשחקון הרביעי כדי לעלות ליתרון 1:3. דג'וקוביץ' הפגין משחק טקטי חכם, ניצל את יתרונותיו והלם במונפיס עם חבטות העברה מוצלחות בדרך לשבירה נוספת ו-2:6 במערכה הראשונה שארכה 32 דקות בלבד.

מונפיס הרבה לשגות גם בפתיחת המערכה השנייה ונקלע לפיגור מהיר של 3:0, אבל אז חל מפנה בהתנהלותו על המגרש וגם הכדורים הפכו מדויקים יותר (רק 10 שגיאות לא מחויבות במערכה השנייה). מונפיס לקח משחקון אחד ואז ניצל וולי של דג'וקוביץ' אל הרשת כדי לרשום לזכותו שבירה ראשונה במשחק. מכאן שני השחקנים שמרו על חבטות ההגשת שלהם, עד שההתלהבות הובילה את מונפיס לשבור שנית במצב של 5:5 ולשייט ל-5:7 בסיום המערכה השנייה.

אחרי טעויות רבות במערכה הקודמת, דג'וקוביץ' חזר לאיתנו ופתח נהדר כדי לעלות ליתרון 1:4, אבל העצבים שיחקו תפקיד ולא הטניס ומונפיס הוכיח אופי כדי לחזור שוב לשיוויון 4:4 למרות אחוזים רעים בהגשות הראשונות והשניים נכנסו לשובר שיוויון. דג'וקוביץ' השיג מיני ברייק וגרם למוניפס, כמו לאורך כל המשחק, לרדוף אחריו. משחק מצוין של הסרבי ליד הרשת העמיד אותו במצב של נקודת משחק והוא סיכם שובר שיוויון עם 3:7 שזיכה אותו במשחקון המכריע ובטורניר היוקרתי.

"כעת אני נוסע לטורניר המאסטרס בלונדון עם הרבה ביטחון", אמר דג'וקוביץ' לאחר הניצחון שלו על מונפיס, "והשאלה היחידה היא האם אני כשיר מבחינה פיזית לנוח ולצבור אנרגיה לקראת הטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully