וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניידר: "מוריניו הזהיר אותי מהאיטלקים של יובנטוס"

סניידר מספר שמאמנו טען ששחקני יובה ירדפו אחריו במשחק של הולנד נגד איטליה. עוד ממוריניו: "רוצה להישאר במילאנו"

קשרה ההולנדי של אינטר, ווסלי סניידר, מספר כי מאמנו ז'וזה מוריניו הזהיר אותו לפני המשחק של הולנד מול איטליה כי שחקני יובנטוס ינסו לפגוע בו. בסופו של דבר סניידר הפצוע לא לקח חלק במשחק, אבל לאחר מכן הודה למאמנו.

"מוריניו אמר לי שהרבה שחקנים של יובנטוס בנבחרת האיטלקית ירדפו אחריי בכל המגרש במטרה לפגוע בי בתיקולים קשים, ולכן עליי להיזהר", סיפר ההולנדי.

"בדרך כלל דברים כאלה לא מפריעים לי", המשיך סניידר, "אבל אני תמיד שמח לקבל ממנו עצות בדברים כאלה. המאמן הוא ממש אחד מאיתנו, הוא כמו חלק מהסגל, ותמיד בטיסות ובנסיעות הוא יושב איתנו ונמצא בלב העניינים. אין סודות בינינו".

מוריניו אוהב את אינטר

בינתיים באיטליה ובאנגליה ממשיכים להתעסק בציטוטים לכאורה של "המיוחד", שסיפרעל רצונו לחזור לאנגליה ואף לרשת את מקומו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד. ב"סאנדיי טיימס" טוענים שמוריניו פיתח בתקופה האחרונה יחסים מיוחדים עם פרגוסון, מתוך ידיעה שלמאמן הסקוטי יש חלק מכריע במינוי של מחליפו.

כזכור, במהלך ראיון שעשה מוריניו הוא הצהיר כי "אנגליה היא המדינה בשבילי", אך עתה הוא טוען שהדברים הוצאו מהקשרם ונאמרו באופן כללי על אימון במדינות שונות ולא התייחסו לתוכניותיו הקרובות.

"נפגשתי עם עם העיתונאי פטריק בארקלי בנושא ספר שמוקדש לסר אלכס פרגוסון", סיפר מוריניו, "לא דיברתי על דברים אקטואליים עם העיתונאי, אלא רק על איך תפקיד המאמן במדינות שונות השפיע על הקריירה שלי. הצבעתי רק על הבדלים תרבותיים והיסטוריים ביןן המדינות השונות, אבל לא על ההעדפות האישיות שלי. למעשה, רק הסברתי עד כמה אני אוהב את אינטר, אני מאושר פה, ואני מעוניין לבנות פה לטווח ארוך. זו המציאות שלי כרגע, ואני מתכנן להישאר פה עד תום החוזה שלי ב-2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully