וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר: "בלי ניצחון על בולגריה יהיה קשה להעפיל להצלבה"

15.11.2009 / 17:16

הנבחרת הצעירה תחל ביום שני בהכנותיה למשחק מול בולגריה, בן סהר: "האווירה טובה והשחקנים טובים, אבל חייבים לכבוש"

לאחר ההפסד 1:0 אתמול (שבת) במונטנגרו, הנבחרת הצעירה של ישראל תנחת הלילה בארץ ותחל בהכנות לקראת המשחק המכריע מול בולגריה ברמת גן (רביעי, 19.00).

בן סהר, חלוצה של אספניול והנבחרת, סיפר היום בראיון לאתר ההתאחדות לכדורגל: "היתה אכזבה גדולה אתמול. היינו יותר טובים ממונטנגרו, אבל קיבלנו גול מהיר וזה שיבש את כל
מהלך המשחק".

"לא עשינו את העבודה וחבל", הוסיף סהר, "אבל אנחנו חושבים כבר הלאה ומסתכלים על יום רביעי. יש לנו משחק חשוב ואנחנו צריכים את הנקודות, אחרת יהיה קשה להעפיל להצלבה".

סהר הוסיף: "יש אווירה טובה ושחקנים טובים בנבחרת. אתמול השקענו הרבה אבל זה לא הלך. לי באופן אישי היה משחק בסדר גמור, אבל אנחנו צריכים את הסיומת והגולים כדי לנצח, ואתמול לא עשינו את זה טוב".

על מנת למשוך כמות קהל גדולה לאצטדיון, החליטה ההתאחדות לכדורגל לקבוע את מחיר הכרטיס למשחק על 10 ש"ח בלבד. גם סהר קורא לקהל להגיע ולדחוף את הנבחרת במשחק החשוב: "יפה מאד שנקבע מחיר של 10 שקל לכרטיס, ואני מקווה שיבואו הרבה אנשים לעודד אותנו כי זה משחק חשוב מאוד עבורנו. בנבחרת הצעירה משחקים שחקני העתיד של הנבחרת הלאומית, ויש בסגל שחקנים מעולים".

הסגל המלא:

שוערים: אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), בוריס קליימן (מכבי הרצליה)

הגנה: אושרי רואש (הפועל חיפה), ישראל רוש (מ.ס.אשדוד), עודד אלקיים (הפועל חיפה), דין מורי (בני יהודה תל אביב), רמי גרשון (סטנדרד ליאז'), אבי ריקן (בית"ר ירושלים)

קישור: רן אבוקרט (הפועל חיפה), לירוי צעירי (בני יהודה ת"א), אלמוג כהן (מכבי נתניה), גיא אסולין (ברצלונה), עידן ורד (בית"ר ירושלים), חן עזרא (מכבי נתניה)

התקפה: בן סהר (אספניול), מוחמד גאדיר (מכבי חיפה), טל בן חיים (מכבי פ"ת), עומר דמארי (מכבי פ"ת), דודי ביטון (הפועל רעננה), תומר סוויסה (קרית שמונה), טוטו תמוז (בית"ר ירושלים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully