וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "אם ננצח את שאר המשחקים, נעלה"

15.11.2009 / 13:13

בנבחרת הצעירה לא איבדו את האמונה אחרי ההפסד למונטנגרו, הקשר שיחזור להרכב במקום אבוקרט: "הדברים עדיין תלויים בנו"

יממה לאחר ההפסד המאכזב 1:0 למונטנגרו, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21, תחזור הלילה הנבחרת הצעירה של ישראל ארצה. היום (ראשון), קיימו השחקנים אימון שחרור בפודגוריצה, בו נטלו חלק כל שחקני הנבחרת, ומאוחר יותר תעשה המשלחת את דרכה לוינה, משם תעלה על טיסה לישראל, כאשר הנחיתה המשוערת היא הלילה בחצות.

גם היום עסקו במשלחת הישראלית בנושא השיפוט של השופט האיטלקי אנדראה די מרקו, כאשר על פי טענת אנשי הנבחרת, לא זכור להם מתי הם נתקלו בשיפוט כל כך חד צדדי שקיפח לאורך כל המשחק את הנבחרת הישראלית. מנהל הנבחרת אלי רוזן אף הגיש תלונה רשמית אצל המשקיף הלוקסמבורגי שארל שאק ושטח בפניו את הטענות גם לגבי העובדה שלפני המשחק קיבל השופטים מתנות מאנשי הנבחרת המונטנגרית.

החל ממחר תתחיל הנבחרת בהכנות לקראת המשחק מול בולגריה ביום רביעי הקרוב, באצטדיון רמת גן. אחרי ההפסד אמש למונטנגרו, יודעים בנבחרת כי רק נצחון על הבולגרים יותיר לנבחרת סיכוי ריאלי להגיע לשלב ההצלבה ואולי אף להאבק על ראשות הבית. מלבד המשחק מול הבולגרים נותרו לנבחרת עוד שלושה משחקים, פעמיים מול שבדיה ומשחק בית מול מונטנגרו.

נאתכו: "הדברים עדיין תלויים בנו"

לקראת המשחק נגד בולגריה אמורים לחזור לסגל הנבחרת בירם כיאל, שביקש להשתחרר מהנסיעה למונטנגרו עקב אירוע במשפחתו בסוף השבוע שעבר, וביבראס נאתכו, שהחלים לחלוטין משפעת החזירים בה לקה לפני מספר ימים והחמיץ אף הוא את הנסיעה. נאתכו שמוערך מאוד על ידי המאמן מוטי איווניר, צפוי לפתוח בהרכב, במקומו של רן אבוקרט שהורחק אמש.

"באופן אישי רציתי להיות שותף למשחק הזה, אבל לא יכולתי בגלל המחלה", אמר היום נאתכו לוואלה! ספורט. "חשוב לי להיות בנבחרת ואני מאוכזב מההפסד. לא ראיתי את המשחק אבל הבנתי שהיינו יותר טובים. חבל על ההפסד, הקשנו על עצמנו את הסיכויים לעלות אבל אני מאמין שהדברים עדין תלויים בנו ואם ננצח את המשחקים שנשארו לנו, נעלה לשלב הבא", הוסיף קשרה הצעיר של הפועל תל אביב.

נאתכו מתייחס גם לביקורת שהושמעה כלפיו וכלפיי בירם כיאל שלא יצאו למסע הנבחרת למונטנגרו: "לאנשים קל לדבר, אנחנו עושים הכל כדי לתרום כמה שאנחנו יכולים. במקרה שלי אפילו הגעתי לנתב"ג והרופא אסר עליי לטוס בגלל המחלה. ביום רביעי אני מקווה לחזור להרכב ולעזור לנבחרת כמה שיותר. ניצחנו את הבולגרים בחוץ כך שאין סיבה שאם נציג יכולת טובה לא ננצח אותם אצלנו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully