וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט מאמין בצרפתים

המנהל המקצועי של פורטסמות המליץ למנג'ר הקבוצה פול הארט לרכוש את חאתם בן ארפה ולואיק רמי בחלון ההעברות בינואר

אברהם גרנט עדיין לא קיבל את אשרת העבודה המחודשת שלו באנגליה על מנת שיוכל להתחיל באופן רשמי בעבודתו כמנהל המקצועי של פורטסמות, אך על פי "ניוז אוף דה וורלד" הישראלי כבר החל להמליץ למנג'ר הקבוצה פול הארט על שחקני חיזוק פוטנציאליים לחלון ההעברות בינואר.

הצהובון פרסם הבוקר (ראשון) כי גרנט הצביע על חאתם בן ארפה ולואיק רמי הצרפתים כשני השחקנים אותם צריכה פומפי לסמן כמטרות רכש, אך הארט העדיף לשמור על עמימות בנוגע לנושא והסכים לומר רק: "אנחנו בדיונים לגבי חיזוק, אבל להביא אותם מעשית זה דבר אחר".

בן ארפה בן ה-22 נחשב עד לפני זמן לא רב לאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל האירופי כשכיכב לצידו של קארים בנזמה בליון, אך מאז שעבר למארסיי הקריירה שלו לא מתרוממת, ושורה של בעיות משמעת גרמה למאמנו דידייה דשאן להוציא אותו מההרכב. רמי, גם הוא בן 22, כבש העונה כבר שישה שערים במדי ניס וזומן לסגל המורחב של נבחרת צרפת.

"ניוז אוף דה וורלד" אף ציין שאחד השחקנים המבוקשים בחלון ההעברות המתקרב יהיה ג'ק רודוול, הקשר האחורי המוכשר של אברטון ונבחרת אנגליה הצעירה. הטופיס כבר הציבו על רודוול תג מחיר של 20 מיליון ליש"ט, שעל פי הדיווחים לא מרתיע את מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי שייאבקו על שירותיו בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully