וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "מקווה שהקהל שלנו יהיה כמו הקהל האירי"

בצרפת היו מרוצים מהניצחון 0:1 בדאבלין, החלוץ מצפה לאווירה ביתית בגומלין בפריס. רובי קין: "אנחנו חייבים להאמין"

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

ניצחון 0:1 על אירלנד בדאבלין, העניק אמש (שבת) מקדמה ענקית לנבחרת צרפת לקראת הגומלין בפלייאוף מוקדמות מונדיאל 2010 שיתקיים בפריס ביום רביעי. שער בודד של ניקולא אנלקה 17 דקות לסיום המשחק סייע לצרפתים להנחיל לאירים הפסד ראשון בשלב המוקדמות וכאמור קירב אותם להופעה בדרום אפריקה בקיץ הבא.

"אני מרגיש שאנחנו רק באמצע הדרך", אמר מאמן נבחרת צרפק, ריימונד דומנק. "המטרה היא לעלות. יש 180 דקות, עוד 90 לשחק". הצרפתי אף התייחס ליריבה שעמדה מולו, ואמר: "האירים שיחקו טוב מאוד והם מסוגלים בהחלט להגיב, אז אנחנו חייבים להיות מוכנים".

תיירי הנרי הוסיף: "ראינו כבר שהאירים הם יריב קשה והם לא הפסידו משחק אחד בכל שלב המוקדמות, ככה שמה שעשינו היום הוא נחמד. עדיין יש עוד 90 דקות, ככה שזה יהיה משחק קשה בפריס. רצינו לשחק יותר טוב במחצית הראשונה אבל חייבים לתת לאירים קרדיט, הם לא נתנו לנו לשחק את המשחק שלנו. תמיד אפשר להשתפר ואני מקווה שהקהל שלנו יהיה כמו שהקהל האירי היה פה הערב".

קפטן נבחרת אירלנד, רובי קין נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "ההזדמנות היחידה שהיתה להם עלתה לנו ביוקר, אבל היה להם מזל עם השער הזה, כשהכדור נהדף". עם זאת, קין עדיין אופטימי: "אנחנו חייבים להאמין שאנחנו יכולים לצאת לשם ולנצח".

עוד אמר החלוץ: "שיחקנו כבר נגד נבחרות גדולות כמו איטליה והשגנו תוצאות, אז אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים. זה לא הולך להיות קל אבל חייבים להאמין. אנחנו חייבים להשיג שני שערים ולקוות שלא נספוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully