וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי עשוי להיעדר מספר חודשים

חלוץ ארסנל נפצע במשחק הידידות של הולנד נגד איטליה, חשש שקרע רצועות בקרסול. ארסן ונגר בוודאי לא מרוצה

יכול להיות שהמקרה הזה יצית שוב את המאבק בין הקבוצות לנבחרות ואת הוויכוח מי צריך לשאת באחריות לפציעות של שחקנים. רובין ואן פרסי נפצע אמש (שבת) אחרי כ-15 דקות משחק בהתמודדות הידידותית בין הולנד לאיטליה והוצא על אלונקה. על פי הערכות ראשוניות החלוץ צפוי להיעדר כחודשיים מהמגרשים והידיעה הזו בוודאי לא משמחת את ארסן ונגר ואת אוהדי וראשי ארסנל.

ואן פרסי נפצע בתיקול עם ג'ורג'יו קייליני ומאמן האורנג', ברט ואן מרוויק, אמר אחרי המשחק לעיתונאים הולנדים שזה נראה לא טוב מבחינתו של החלוץ והוסיף כי כרגע החשש הוא שהוא סובל מקרע ברצועות הקרסול. ואן פרסי יעבור מאוחר יותר ביום ראשון בדיקות מקיפות יותר, אך כרגע כאמור נראה שהוא יחסיר כשמונה שבועות. "האבחנה הראשונית של הרופאים היא פגיעה חמורה בקרסול", צוטט ואן מרוויק ב"גארדיאן", אנחנו מחכים לתוצאות הרנטגן בבית החולים, זה רע לרובין ורע לנבחרת הולנד".

מאמן אלופת העולם איטליה, מרצ'לו ליפי, אמנם ציפה לניצחון על נבחרת האורנג', אבל למרות שתי החמצות גדולות של נבחרתו, מסופק מהתיקו המאופס עם היריבה. "הגישה שלנו במגרש הייתה נכונה, אבל הפסדנו את הכדור יותר מדי בקלות במחצית הראשונה והמסירות היו רשלניות בכמה מקרים", אמר דון ליפי בסיום, "במחצית השנייה השתפרנו, לחצנו אותם אבל לא הבקענו. המסירות היו יותר מדויקות. בסך הכל אני מרוצה מהתיקו, אפילו ש-0:0 זה לא תוצאה יפה". בתוך כך, שיגר ליפי עקיצה לכיוון מאמן אינטר ז'וזה מוריניו. "היו כמה צעירים טובים היום כמו פלאדינו, ביונדיני וקאנדרבה, שעשו עבודה טובה. מוריניו אמר שאין כישרון צעיר באיטליה, אבל הם הוכיחו לו במגרש שהוא טעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully