וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה דרסה את ויטוריה ואליהו

הקטלאנים הביסו את קאחה ויטוריה 72:100, כשהישראלי דווקא נהנה ממשחק טוב עם 16 נקודות. צסק"א ניצחה את קאזאן

לאחר שחזרו ממשחק החוץ המוצלח שלהם ביורוליג מול מארוסי, המשיכו הערב (שבת) קאחה ויטוריה וליאור אליהו למשחק חוץ מסובך עוד יותר מול ברצלונה האימתנית, ומשם הם חזרו במצב רוח מעט פחות טוב. הקטלאנים לא התקשו במיוחד, כשהביסו את האורחים 72:100, ועלו למאזן 1:6, בעוד ויטוריה נחלה את הפסדה השני העונה בליגה. אליהו יכול להתנחם בכך שהיה אחד מהיחידים שתפקד בשורות ויטוריה.

האורחים עוד היו בתמונה ברבע הראשון, בעיקר תודות לליאור אליהו וטיאגו ספליטר, שהקשו על הגבוהים של ברצלונה, אבל ריצת 19:30 של המארחים ברבע השני הביאה אותם ליתרון 14 במחצית. אם מישהו בויטוריה יכול היה לקוות לקאמבק במחצית הראשונה הרי שהתקוות הללו התבדו, כשברצלונה התפוצצה עם 15:32 ברבע השלישי, בדרך ליתרון 31 לקראת הרבע האחרון, בו היו יכולים האורחים רק לצמק מעט את ההשפלה. חואן קרלוס נבארו וטרנס מוריס הוליכו את קלעי ברצלונה עם 18 נקודות, בעוד ריקי רוביו אמנם לא קלע, אבל חילק 10 אסיסטים. את ויטוריה הוליך טיאגו ספליטר עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, בעוד ליאור אליהו סייע עם 16 נקודות, (8 מ-11 מהשדה) אליהם צירף גם 5 ריבאונדים.

צסק"א מוסקבה, המשחקת בביתה של מכבי תל אביב ביורוליג אמנם לא הרשימה עד כה במסגרת האירופאית, אבל בכל הנוגע לייגה המקומית ברוסיה, הכל כשורה. קבוצתו של פשוטין יצאה למשחק חוץ קשה מול קאזאן, למפגש בין שתי קבוצות שעדיין לא נוצחו בליגה, ובסיום הערב (שבת) שלחה צסק"א מסר ברור לליגה, עם ניצחון 57:69, במשחק שאולי יחזיר אותם אל הדרך הנכונה באירופה.

דווקא קאזאן פתחה טוב והוליכה בסיום הרבע הראשון ב-3, אבל אז הגיע רבע הגנתי מצויין של צסק"א, שירדה ביתרון 6 למחצית. קאזאן הצליחה להוריד את ההפרש, אבל סיום מצויין של האורחים הביא להם את הניצחון. טרג'ן לנגדון הוליך את קלעי צסק"א עם 18 נקודות (4 מ-6 לשלוש) בעוד זוראן פלאניניץ' חזר לעצמו עם 17 נקודות. לקאזאן: פופוביץ' 15.

שאולאי הליטאית, שתפגוש בהפועל ירושלים ביורוקאפ בקרוב, נחלה הפסד חוץ לקאלב/קראמו 85:79. הליטאים פתחו טוב, אך פיגרו לקראת סיום הרבע הראשון, אותו סיימו בפיגור 3. היתרון של קלאב/קראמו עלה ל-5 במחצית, אבל שאולאי חזרה למשחקף והיתה קרובה לקראת הסיום, אבל לא הצליחה לחזור בזמן. שרון פישר הוליך את קלעי קאלב/קראמו עם 18 נקודות ו-13 ריבאונדים, בעוד דוייוידאס גאיליוס הוליך את קלעי שאולאי עם 20 משלו.

אולימפיה לובליאנה, שעדיין לא השיגה ולו ניצחון אחד ביורוליג, לפחות מוצאת אותם בליגה האדריאטית. לובליאנה הביסה הערב בבית את ראדניצ'סקי 65:85. המארחים פתחו חזק מאוד ופתחו יתרון 12 כבר ברבע הראשון, שנשמר לאורך מרבית המשחק. האורחים ניסו לחזור, אבל קלעו רק 8 נקודות ברבע האחרון, בדרך לתבוסה ב-20 הפרש. סאני בצ'ירוביץ' הוליך את קלעי לובליאנה עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים, בעוד גספר וידמאר קלע 12. לראדניצ'סקי: ולאדימיר ווקסאנוביץ' 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully