וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "מעולם לא נתקלתי בשיפוט כזה"

14.11.2009 / 18:50

מאמן הצעירה תקף את השופט, והוסיף: ”אנחנו באים בטענות רק לעצמנו”. בנבחרת טוענים כי השופט קיבל מתנות מהמונטנגרים

האם עוד נבחרת ישראלית הולכת להסתפק בכמעט? הנבחרת הצעירה, אולי התקווה האחרונה של הכדורגל הישראלי, יצאה למונטנגרו כשהיא ללא הפסד בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2011, אך נוצחה היום (שבת) 1:0 על ידי הנבחרת הקשוחה מהבלקן ואיבדה גובה במאבק על המקום הראשון, אליו עלתה מונטנגרו ובו חושקת גם שבדיה (שני משחקים חסרים). כרגע למונטנגרו 10 נקודות, בעוד לשבדיה וישראל 7.

מאמן הנבחרת מוטי איוניר, אמר לאתר ההתאחדות: "אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. ספגנו שער מוקדם, אבל מאז המשחק היה בשליטה מוחלטת שלנו, הגענו לשלושה-ארבעה מצבים בטוחים ופספסנו. לא הצלחנו ליצור יותר מצבים והיינו צריכים להגיע ליותר, אבל בכדורגל יש גם ימים כאלה ולצערנו הפעם זה עלה לנו בהפסד".

איוניר כבר מסתכל האלה, לקראת המשחק ביום רביעי מול בולגריה: "המשחק במונטנגרו כבר שייך להיסטוריה. נשארנו לנו ארבעה משחקים בקמפיין וכרגע עשינו לעצמנו עבודה קשה. נשארו 12 נקודות בקופה ולהערכתי נהיה חייבים 10-12 נקודות כדי להבטיח מקום בהצלבה.

על השיפוט של האיטלקי אנדראה דה מרקו, אליו באו בטענות רבים במחנה הישראלי, אמר המאמן: "למרות שזה לא תירוץ, אני חייב לציין שהיה שיפוט חד צדדי. מעולם לא נתקלתי בשיפוט כזה. מאכזב שאופ"א, נושאת הדגל של הפייר פליי, שולחת שופט שמעביר משחק בצורה כזו".

לא רק איוניר התלונן על השיפוט של דה מרקו האיטלקי, רבים במשלחת הישראלית יצאו נגד השיפוט המגמתי, כך לטענתם, של דה מרקו. לפי טענות חלק מאנשי הנבחרת, קיבל דה מרקו מתנות מהמשלחת המונטונגרית לפני המשחק, ובנוסף, על פי עדויות של שחקנים ואנשי צוות, דיבר השופט בשפה האיטלקית עם כמה משחקני הנבחרת המונטונגרית. מנהל הנבחרת אלי רוזן גם הגיש תלונה רשמית למשקיף המשחק, וביקש ממנו שאף יציין זאת בדו"ח, על כך שהשיפוט היה מגמתי לטובת מונטנגרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully