וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: מרכז נגד דרום

קוסטה ריקה תארח את אורוגוואי (בין שבת לראשון, 4:00, ס' 2) במשחק הראשון מבין שניים על הכרטיס האחרון למונדיאל

אחרי שנתיים ארוכות של מאבקים במוקדמות מונדיאל 2010, כל אחת באזור שלה, ייפגשו הלילה (בין שבת לראשון, 4:00, ספורט 2) קוסטה ריקה ואורוגוואי למפגש הראשון מבין שניים, כשלאחר מכן תהפוך אחת מהן לנבחרת ה-32 והאחרונה שתבטיח את מקומה בטורניר בדרום אפריקה.

קוסטה ריקה, המארחת במשחק הראשון, תגיע אחרי אכזבה ענקית במחזור המשחקים האחרון באזור הצפון והמרכז אמריקאי, אחרי שיתרון 0:2 על ארצות הברית לא הספיק לה ולאחר ששער שוויון של האמריקאים בדקה ה-95 העניק להונדורס את ההעפלה ושלח את הטיקוס לפלייאוף. מי שכבש את צמד השערים באותו משחק היה בריאן רויז שנמצא בכושר מצוין וכבש 9 שערים ב-13 משחקים בליגה ההולנדית, במדי המוליכה טוונטה אנסחדה.

עוד אצל המארחים, המאמן הברזילאי רנה סימואש בונה על הניסיון של לואיס מרין ו-וולטר סנטנו הוותיקים, שרוצים להעלות את הנבחרת שלהם למונדיאל שלישי ברציפות. מי שישחק לצידו של מרין בחוליית ההגנה הוא שחקן ברשיה, ג'ילברטו מרטינז, שחזר לסגל אחרי היעדרות ממושכת.

מול רויז וקוסטה ריקה יתייצב מפציץ הולנדי לכשעצמו, לואיס סוארז מאייאקס, שלא מפסיק לכבוש ויחבור כהרגלו לדייגו פורלאן בחוד האלביסלסטה. הנבחרת של אוסקר טבארז המריאה כבר לפני מספר ימים לגוואטמלה כדי להתכונן כראוי למשחק ולמרות שלאורך הקמפיין הדרום אמריקאי היא הבליטה חסרונות גדולים בעמדת השוער ובחוליית הקישור, היא עדיין פייבוריטית לעלייה בתום שני המשחקים.

אורוגוואי נחשבה במשך שנים לנבחרת השלישית בטיבה בדרום אמריקה, אבל בשנים האחרונות איבדה את התואר הזה לפרגוואי. אחרי שהאלביסלסטה נעדרו ממונדיאל 2006 בעקבות הפסד לאוסטרליה בדיוק באותו שלב פלייאוף, הם רוצים לחזור ובשביל זה הם יצטרכו להסתדר הלילה ללא כריסטיאן רודריגז, חורחה פוסילה ואדיסון קבאני הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully