וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן מציג: העולם שייך לצעירים

14.11.2009 / 18:21

הבעלים של מ.ס אשדוד אירח את יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, והציג את מודל המועדון שאמור לשמש כאקדמיה לצעירים

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ניצל את פגרת ליגת העל בכדי להגיע היום (שבת) לאשדוד, שם אירחה קבוצת הנוער של המועדון את קבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה, במסגרת משחקי גביע המדינה לנוער ע"ש אבי רן. לפני המשחק, היה לוזון אורחו של ג'קי בן זקן, הבעלים של מ.ס. אשדוד, וקיבל ממנו סיור מודרך במחלקת הנוער והבוגרים, שעברו השנה שינויים משמעותיים באשדוד. המשחק אגב, הסתיים בתוצאה 1:3 לזכות האשדודים.

בן זקן הציג בפני יושב ראש ההתאחדות את מודל מועדון הבוגרים בו מגיעים השחקנים בכל יום למתחם האצטדיון ושוהים בו בין השעות 09:00 בבוקר ועד ל-17:00 אחרי הצהריים. בן זקן אף הציג בפני לוזון את חדר המנוחה הגדול שהוקם, ובו פזורות מיטות רבות עבור השחקנים. בן זקן הסביר כי זהו חדר המהווה אלטרנטיבה זמנית עד שתוקם במקום מלונית, ובה כל התנאים לשהייה ממושכת בכותלי המועדון, כאשר המטרה הסופית היא לבנות אקדמיה בה ישהו שחקני הבוגרים והנוער בכל יום, כמו במודלים רבים של מועדונים באירופה.

כבר בתחילת העונה הצהיר בן זקן כי הוא מעוניין לבנות את עתיד המועדון על השחקנים הצעירים שבו, וכחלק מהחזון משולבים כבר העונה צעירים רבים תוצרת מחלקת הנוער של אשדוד בקבוצה הבוגרת, דוגמת אמיר לביא, עידן שדה, נבו מזרחי וכמובן שי רביבו שהוחזר מהשאלה. למרות שעד כה מהפך הצעירים לא הניב תוצאות, מאמינים באשדוד שהתהליך ישתלם בסופו של דבר למועדון, ובן זקן כבר הצהיר שיש לו את כל הסבלנות ובעיקר את המשאבים לתת לתהליך הזה לקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully